واکنش سرایاالقدس به احتمال حمله زمینی رژیم صهیونیستی : «به آغوش جهنم خوش آمدید»

دو شنبه 24 مهر 1402 - 7:33:29

سخنگوی سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در میانه پیش‌بینی‌ها از یورش قریب الوقوع زمینی اسرائیل به نوار غزه، خطاب به ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «به آغوش جهنم خوش آمدید.»

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  ابو حمزه، سخنگوی سرایا القدس اظهار داشت: دشمن صهیونیستی همه مبانی دینی، حقوقی و انسانی را زیر پای گذاشته است اما قادر به شکستن اراده و عزیمت ما نیست.
ابوحمزه تصریح کرد: به دشمن می‌گوییم، شما را در عمق اراضی اشغالی شکست دادیم، چه گمان می‌کنید که به خود جرات می‌دهید با پاهای خودتان به سوی ما بیایید.
وی با تاکید بر ثبات مردم فلسطین در برابر جنایات دشمن، اظهار داشت: ما گزینه‌ای جز پیروزی نداریم، ما همچنان در حال جنگ و انتفاضه در ضمن نبرد طوفان الاقصی هستیم و سردرگمی صهیونیست‌ها کاملا مشهود و آشکار است.
سخنگوی سرایا القدس در پایان خطاب به رژیم اشغالگر اسرائیل گفت: برای شما، مردانی را آماده کردیم که عاشق نبرد در راه خدا هستند، همانطور که شما عاشق زندگی هستید، به آغوش جهنم خوش آمدید.
رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه هفته گذشته عملیات همه‌جانبه خود با نام طوفان الاقصی را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله رژیم جعلی اسرائیل نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید

 


دو شنبه 24 مهر 1402 - 7:33:24