حمایت علمای بحرین از عملیات طوفان الاقصی

جمعه 21 مهر 1402 - 8:0:0
حمایت علمای بحرین از عملیات طوفان الاقصی

علمای برجسته بحرینی در بیانیه‌ای مشترک ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه از همه کشورهای اسلامی خواستند تا موضع قاطعی در این جنگ مقابل رژیم اشغالگر اتخاذ کرده و کنار مردم فلسطین بایستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در این بیانیه آمده است: زمانی که ظلم و طغیان رژیم اشغالگر در جنایت و تجاوز به مقدسات و مردم بی‌گناه به اوج خود می‌رسد، موضع شجاعانه مقاومت فلسطین ظاهر می‌شود که در برابر این حجم از وحشی‌گری صهیونیست‌ها که جهان هرگز به خود ندیده، ایستاده است.

علمای بحرینی تاکید کردند: از همین رو ما حمایت خود را از عمل شجاعانه و قهرمانانه ملت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی اعلام می‌کنیم؛ عملیاتی که این دشمن وحشی را تحقیر و ثابت کرد که رژیم اشغالگر موجویتی شکننده بوده و نمی‌تواند در مقابل مواضع قهرمانانه و شجاعانه فلسطینی‌ها ایستادگی کند.

در این بیانیه تاکید شده است: ما در کنار مقاومت اسطوره‌ای مردم قهرمان فلسطین در نوار غزه مقابل حمله وحشیانه دشمن به این شهر که مردم بی‌گناه را هدف قرار می‌دهد ایستاده‌ایم. این تجاوز وحشیانه که زنان و کودکان را هدف قرار می‌دهد و صحنه‌های دلخراشی را رقم می‌زد، ثابت می‌کند که این رژیم وحشی چیزی جز کشتار مردم بی‌دفاع و بی‌گناه و حمله به خانه‌های آنها از دستش برنمی‌آید.

علمای سرشناس بحرین در پایان تاکید کردند که امت اسلامی ما باید در این مرحله از جنگ با رژیم اشغالگر موضع روشن و مشخصی اتخاذ کرده و در کنار ملت مظلوم فلسطین بایستد و حامی آن باشد. از خداوند متعال برای شهدا رحمت و برای مجروحان شفا و برای برادران رزمنده خود در فلسطین خواستار صبر و پیروزی هستیم.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 21 مهر 1402 - 10:18:19

دسته بندی :