انصارالله یمن : فلسطینیان برای دفاع از خود وارد جنگ شدند

چهار شنبه 19 مهر 1402 - 9:35:27

دبیرکل انصارالله یمن گفت: فلسطینیان صاحب سرزمین فلسطین هستند و آن‌ها برای دفاع از خود وارد جنگ شدند و از طرف کشور یا گروه دیگری اقدام نمی‌کنند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ عبدالملک بدرالدین دبیرکل انصارالله یمن درباره تحولات فلسطین افزود: در هفت دهه اخیر ملت فلسطین هیچ خیری از سازمان‌های بین المللی که خود را حامی حقوق بشر می‌دانند، ندیده است. شورای امنیت سازمان ملل و قطعنامه هایش هیچ فایده‌ای برای ملت فلسطین نداشته و از کودکان و زنان و غیرنظامیان حمایتی نکرده است.
دبیرکل انصارالله یمن افزود: کشور‌های غربی، رژیم صهیونیستی را نوک پیکان حملات خود به کشور‌های عربی و نماینده و بازوی خود برای ضربه زدن به امت اسلامی می‌خواهند.
عبدالملک بدرالدین تصریح کرد: آمریکا، فرانسه، انگلیس و دیگر کشور‌های غربی به اسرائیل برای کشتار ملت فلسطین چراغ سبز نشان داده‌اند.
سید عبدالملک الحوثی گفت: ملت یمن آماده‌اند تا با جمعیتی صدها هزار نفری به کمک ملت فلسطین بروند و با دشمن صهیونیستی درگیر شوند. ما در این راه از هیچ کمکی فروگذار نمی کنیم. ما با محور مقاومت هماهنگ هستیم. اگر آمریکا به صورت مستقیم وارد نبرد شود، با موشک و پهپاد در نبرد مشارکت خواهیم کرد.
دبیرکل انصارالله یمن با بیان اینکه آمریکا به صورت مستقیم در جنایت های رژیم صهیونیستی شریک است، گفت آمریکا همه نوع کمکی را به اسرائیل ارائه کرده است.
وی افزود: از آغاز عملیات طوفان الاقصی، آمریکا چنان فریاد می زند و به آب و آتش می زند که گویی او در خط مقدم جنگ است. این مسئله شراکت آمریکا در جنگ را اثبات می کند. در این وضع، ملت فلسطین راهی جز دفاع از خود در برابر ظلم صهیونیست‌ها ندارد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 19 مهر 1402 - 8:30:36