ابراز همبستگی مردم و مقاومت لبنان با مقاومت فلسطین

سه شنبه 18 مهر 1402 - 12:30:0

به دنبال عملیات گسترده ضدصهیونیستی جنبش مقاومت فلسطین در غزه، مردم و جنبش مقاومت در لبنان با مبارزان فلسطینی اعلام همبستگی کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» در این باره آمده است: جنبش حزب الله لبنان در پیامی روشن به رژیم صهیونیستی، سه موضع نظامی صهیونیست ها به نام های «موضع رادار» و «موضع رویسات العلم» و موضع «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا را هدف قرار داد.

این اقدام حزب الله، هشداری به اسرائیل بود تا از خطوط قرمز عبور نکند یا دست به حمله نظامی زمینی به غزه نزند که قطعا موجب گشوده شدن جبهه های جدید خواهد شد.

در همین حال برپایی گردهم آیی ها در لبنان و اردوگاه های فلسطینی و همچنین تجمعات در مناطق مرزی جنوب لبنان با فلسطین اشغالی برای اعلام حمایت مردمی از جنبش مقاومت و رزمندگان مقاومت ضدصهیونیستی، ادامه دارد.

تجمع کنندگان در روستای کفرشوبا که مشرف بر موضع «رویسات العلم» است، بر ادامه خط مقاومت تا آزادسازی اراضی اشغالی لبنان و فلسطینی تاکید کردند.

این در حالی است که ارتش اشغالگر صهیونیستی همچنان شوک زده و سردرگم است و بیم آن دارد که جبهه دیگری در جنوب لبنان علیه این رژیم گشوده شود.

به دنبال گلوله باران سه موضع رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا، مناطق جنوبی لبنان منتظر تحولات بعدی است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 18 مهر 1402 - 11:56:22