بیانیه حزب الله به دنبال عملیات قهرمانانه «طوفان الاقصی»

شنبه 15 مهر 1402 - 9:30:0
بیانیه حزب الله به دنبال عملیات قهرمانانه «طوفان الاقصی»

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای نسبت به عملیات قهرمانانه نیروهای مقاومت فلسطین ضد اشغالگران رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حزب‌الله این عملیات پیروزمندانه را واکنشی قطعی نسبت به جنایات مستمر اشغالگران و تجاوزات روز افزون ضد مقدسات و آبرو و کرامت فلسطینی‌ها توصیف و تاکید کرد که این عملیات گسترده بار دیگر تاکید کرد که اراده ملت فلسطین و تفنگ نیروهای مقاومت تنها گزینه مفید برای مبارزه با تجاوز است.

این بیانیه می‌افزاید که عملیات مذکور پیامی به جهان عرب و اسلام و تمام جامعه جهانی به ویژه آنهایی که به دنبال عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی هستند، مخابره کرد.

حزب الله در این بیانیه تاکید می‌کند: ما از ملت‌های عربی و اسلامی و تمامی آزادگان در جهان می‌خواهیم که حمایت و تایید خود را از ملت فلسطین و جنبش‌های مقاومت اعلام کنند.

به نوشته این بیانیه، فرماندهی مقاومت لبنان تماس مستقیم با رهبران مقاومت فلسطین در داخل و خارج را  دنبال کرده و ارزیابی‌های مستمر با آنها را انجام می‌دهد.

حزب‌الله به کابینه رژیم صهیونیستی هشدار داد  تا از عملیاتی که مقاومت فلسطین در عرصه میدانی انجام داده عبرت و درس‌های مهمی بگیرند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 15 مهر 1402 - 14:46:51

دسته بندی :