پیام تسلیت حزب الله در پی جنایت حمص

جمعه 14 مهر 1402 - 8:0:0
پیام تسلیت حزب الله در پی جنایت حمص

حزب الله با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت به بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه، فرماندهان ارتش وافسران و سربازان و مردم این کشور، با آنان دراین فاجعه دردناک ابراز همدردی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دراین بیانیه آمده است: این جنایت فجیع که مردود و محکوم است ، بار دیگر نشان دهنده ماهیت نبرد و توطئه ای است که بیش از یک دهه است از سوی طرف های منطقه ای و بین المللی و مزدوران آن ها سوریه را هدف قرار داده است و هر گاه که زندگی به روال عادی باز می گردد و امنیت و ثبات به این کشور باز می گردد ، این طرف ها بار دیگر به نقش های جنایتکارانه خود باز می گردند و این درحالیست که تحریم های ظالمانه علیه ملت سوریه همچنان ادامه دارد و بر درد و رنج مردم و مشکلات آنان می افزاید.

حزب الله در بیانیه خود بر حمایت کامل خود از ملت و دولت سوریه و پایبندی آشکار به ایستادگی درکنار رهبران، ارتش و مردم سوریه در نبرد با تروریست ها تاکید و ابراز اطمینان کرد که این گونه فجایع دردناک نه تنها مردم سوریه را تضعیف نخواهد کرد، بلکه بر قدرت، استحکام و عزم آن ها برای مقابله و پیروزی و حفظ وحدت سوریه و امنیت مردم عزیز آن خواهد افزود.

حزب الله از خداوند متعال برای شهدای این حمله رحمت واسعه الهی و برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده هایشان صبر مسالت کرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 14 مهر 1402 - 11:29:5

دسته بندی :