مقام ارشد نظامی صهیونیست : تهدید موشکی حزب الله جدی است

چهار شنبه 12 مهر 1402 - 21:0:0
مقام ارشد نظامی صهیونیست : تهدید موشکی حزب الله جدی است

سرتیپ ذخیر ارتش اشغالگر اسرائیل تاکید کرد: این واقعیت باید درک شود که موشک های دقیق حزب الله یک "تهدید استراتژیک بسیار بزرگ" هستند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «امیر آویوی» در گفتگو با  شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی به تشریح جدی بودن تهدید موشکی حزب الله لبنان پرداخت و گفت: ما می‌توانیم مسیر راکتی را که پرتاب شده ، رهگیری کنیم و این کار آسان است، اما موضوع موشک کاملاً متفاوت است بنابراین رهگیری این موشک ها برای سامانه های ارتش اسرائیل آسان نیست.
آویوی افزود: ما نمی‌توانیم به خود اجازه دهیم با در اختیار داشتن موشک‌های دقیق، توانایی‌های حزب‌الله را نادیده بگیریم.
سرتیپ ذخیره ارتش رِژیم  صهیونیستی تاکید کرد:  حزب الله بتدریج در حال تقویت توانایی های خود است، در حالی که اسرائیل کاری برای انجام دادن ندارد. 
پیشتر یک خبرنگار امور نظامی روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت گفته بود که  افزایش توانایی حزب الله در طول ۱۷ سال بیشتر شده و هیچکس در اسرائیل موفق به رسیدگی به آن نشده است.
رسانه‌های صهیونیستی بارها با اعتراف به این که موشک‌های دقیق حزب‌الله می‌تواند سامانه های راهبردی اسرائیل را فلج کند، تاکید کردند : مقاومت تا به امروز موفق به انباشت صدها موشک دقیق با برد متوسط ‌و بلند شده و این موشک‌ها در لبنان مستقر هستند.
وب‌سایت صهیونیستی «واللا » پیشتر گزارش داد که بر اساس برآوردهای تل آویو، حزب‌الله ۱۵۰ هزار موشک از انواع مختلف از جمله موشک‌های بالدار با برد تا ۷۰۰ کیلومتر در اختیار دارد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 12 مهر 1402 - 10:11:28