کشته شدن چهارمین نظامی بحرینی در خطوط مرزی عربستان و یمن

شنبه 8 مهر 1402 - 14:0:0
کشته شدن چهارمین نظامی بحرینی در خطوط مرزی عربستان و یمن

ارتش بحرین که هفته گذشته از کشته شدن 3 نظامی این کشور در خطوط مرزی یمن و عربستان سعودی خبر داده بود، اعلام کرد چهارمین نظامی این کشور نیز براثر جراحات وارده کشته شده است.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، فرماندهی کل ارتش بحرین، بامداد امروز (شنبه)، در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی از کشته شدن یک نظامی دیگر این کشور خبر داد.
ارتش بحرین اعلام کرد که این نظامی بر اثر جراحات وارده به دنبال حمله روز دوشنبه هفته گذشته در مجاورت خطوط مرزی عربستان سعودی و یمن کشته شده است.
روز دوشنبه هفته گذشته ارتش بحرین اعلام کرده بود دو نظامی این کشور بر اثر حمله‌ای پهپادی در خطوط مرزی عربستان کشته شده‌اند.
ارتش بحرین، روز چهارشنبه هفته گذشته، نیز از کشته شدن سومین نظامی این کشور در حمله روز دوشنبه در مرزهای یمن و عربستان خبر داده بود.
نظامیان کشته‌شده افرادی بودند که ارتش بحرین آن‌ها را برای پیوستن به ائتلاف سعودی به عربستان اعزام کرده بود.
«ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف سعودی و ارتش بحرین پیشتر هر یک در بیانیه‌ای جداگانه حمله انجام‌شده را به ارتش یمن نسبت داده بودند و آن‌ها را متهم کرده بودند.
عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف متشکل از نیروهای کشورهای عربی از جمله بحرین و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 8 مهر 1402 - 11:21:40

دسته بندی :