لزوم همکاری مشترک جهان اسلام برای مقابله با تکفیر وتروریست

جمعه 7 مهر 1402 - 14:30:0
لزوم همکاری مشترک جهان اسلام برای مقابله با تکفیر وتروریست

حزب الله در بیانیه خود آورده است: ما از کشورهای منطقه، نهادهای مدنی و مذهبی و همه احزاب سیاسی و مردمی می‌خواهیم برای مقابله با گروه‌های تکفیری و تروریستی همکاری مشترک داشته باشند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، از پایگاه خبری العهد، در این بیانیه حزب الله تاکید کرد: حزب الله بمب گذاری‌های تروریستی گروه های تکفیری علیه جمعیت نمازگزار در پاکستان را محکوم می‌کندما مجدداً از علما و اندیشمندان می‌خواهیم برای مقابله با این ایدئولوژی تکفیری نادرست و اشاره به خطر آن تلاش کنند.

در ادامه بیانیه حزب‌الله لبنان همچنین آمده است: از خداوند متعال رحمت و مغفرت برای شهدا را خواستاریم و به خانواده‌های آنان تسلیت و عرض نموده و از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل آرزومندیم.

این بیانیه پس از آن صادر شده است که تنها ساعاتی پس از انفجار خونین با ۵۲ کشته در بلوچستان پاکستان علیه شرکت کنندگان در راهپیمایی میلاد النبی (ص)، دو حمله انتحاری دیگر در شمال غرب این کشور ۳ کشته برجای گذاشت.

یک پاسگاه پلیس و مسجد در شهر "هنگو" واقع در ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان هدف حمله مهاجمان انتحاری قرار گرفت.

در این دو اقدام تروریستی که در حین اقامه نماز جمعه در مسجد نزدیک به پاسگاه پلیس پاکستان صورت گرفت، ۳ نفر جان خود را از دست دادند و تعدادی دیگر از غیرنظامیان زخمی شدند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 8 مهر 1402 - 0:25:13

دسته بندی :