مردم عربستان برای همیشه، عادی‌سازی را رد خواهند کرد

جمعه 7 مهر 1402 - 10:0:0

رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی، مستندی از واقعیت جامعه سعودی تهیه و منتشر کردند که با به تصویر کشیدن موضع متحد مردم عربستان در رد صریح و مستمر عادی‌سازی و نزدیک شدن ریاض به رژیم اشغالگر و نیز تعهد مردم به آرمان فلسطین و استواری آنها در برابر چالش‌ها را به خوبی نشان می دهد.

به گزارش پایگاه الکوثر، به نقل از خبرنگار شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی که از سفر خود به عربستان خبر داد و گفت: در جریان سفرم به عربستان و مصاحبه با شماری از شهروندان در آنجا، می‌توانم بگویم که مردم عربستان توافق عادی‌سازی با اسرائیل را نمی‌پذیرند و مسأله فلسطین همچنان در میان آنان حضور دارد، جامعه همیشه با قدرت و به روشنی عقیده خود را ابراز می کند که امری در خور تحسین و احترام است.

«مردم عربستان سعودی، عادی سازی را نمی خواهند»، یک کمپین پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی تلقی می‌شود که مخالفت مردم عربستان را با هرگونه عادی‌سازی روابط ریاض با رژیم صهیونیستی بیان می‌کند و در مقام پاسخ‌گویی کوبنده به این رویداد، راه‌اندازی شد.

این کمپین نشان‌دهنده همبستگی مردمی و تمایل به مقابله با عادی‌سازی است و تاکید می کند که مردم عربستان برای همیشه، عادی‌سازی را رد خواهند کرد.

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 7 مهر 1402 - 0:29:18

دسته بندی :