خرسندی وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی از استقبال گرم مقامات سعودی

پنج شنبه 6 مهر 1402 - 15:0:0
خرسندی وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی از استقبال گرم مقامات سعودی

«حاییم کاتس» وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی که روز سه‌شنبه به عنوان اولین سفر رسمی یک وزیر صهیونیست در راس هیاتی به منظور شرکت در نشست سازمان جهانی گردشگری به ریاض سفر کرد، در گفت‌وگو با وبسایت آی ۲۴ افزود که استقبال سعودی‌ها از وی گرم بوده و آنها به گشت و گذار در ریاض پرداخته‌اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از وبگاه اسپوتنیک، وی با ابراز خرسندی از سفرش، ادامه داد: ما هیچ ترسی احساس نمی‌کنیم، بلکه احساس آرامش و همسایگی داریم، انگار که در داخل تل آویو قدم می‌زنیم. ما در کنفرانس بودیم و بسیاری از شرکت کنندگان به ما مراجعه کردند. حتی وزیر گردشگری عربستان نیز بدون ذکر نام «اسرائیل»، به وضوح اشاره کرد که افرادی در میان ما هستند که به حضور در عربستان عادت ندارند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که قرار است هفته دیگر، «شلومو کرعی» وزیر ارتباطات این رژیم به عربستان برود.

عربستان شهریور ماه برای نخستین‌بار به یک هیات صهیونیست اجازه داد تا برای مشارکت در کنفرانس یونسکو در این کشور حضور پیدا کند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین حضور این هیات در عربستان به بهانه شرکت در کنفرانس سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) را محکوم و در بیانیه ای اعلام کرد که حضور هیاتی از رژیم صهیونیستی در ریاض تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات و تشویق این رژیم به جنایت های بیشتر و نادیده گرفتن حرمت قدس و مقدسات آن است.

از سال‌ها پیش اخباری درباره دیدار مقامات عربستان و مسوولان رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و خاک عربستان و دیگر نقاط جهان منتشر می شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 6 مهر 1402 - 14:26:1