رسوایی فشار لابی اسرائیل بر ایلان ماسک برای حذف خشونت صهیونیست ها

چهار شنبه 29 شهریور 1402 - 16:0:0
رسوایی فشار لابی اسرائیل بر ایلان ماسک برای حذف خشونت صهیونیست ها

پس از رسوایی افشای همکاری سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت) و شبکه اجتماعی فیس‌بوک علیه فلسطینیان، حالا بنیامین نتانیاهو از ایلان ماسک مالک پلتفرم ایکس (توییتر سابق) خواسته که با این رژیم علیه فلسطینیان و حذف محتواهای آنها در باره خشونت نظامیان صهیونیست همدست شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، .به نقل از روزنامه رأی الیوم، عبدالباری عطوان سردبیر این روزنامه اینترنتی در سرمقاله روزنامه ابراز امیدواری کرده که ایلان ماسک صاحب پلتفرم ایکس(توئیتر سابق) بتواند در مقابل فشار لابی صهیونیستی برای حذف محتوای عربی و آنچه را که رژیم صهیونیستی و نتانیاهو به دروغ «یهود ستیزی» می نامند، مقاومت کند.

در سرمقاله این نشریه آمده است: ما از درخواست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر «اسرائیل» از ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان و مالک پلتفرم ایکس (توییتر سابق) برای مداخله و پایان دادن به گفته او یهود ستیزی از طریق این پلت فرم یا مهار کردن آن، تعجب نکردیم. نتانیاهو این درخواست را طی ملاقات با ماسک در دفتر مرکزی شرکت "تسلا" در ایالت کالیفرنیای آمریکا مطرح کرد.

لابی‌های صهیونیستی پیش تر موفق شده بودند به دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند «فیس‌بوک»، «اینستاگرام» و «یوتیوب» نفوذ کنند و ارتش بزرگی را برای انجام این مأموریت و حذف محتوای عربی و فلسطینی به خدمت گرفته بودند.

استفاده از اتهام "یهود ستیزی" به عنوان ابزاری تروریستی برای بستن دهان ها و مصادره آزادی بیان، بسیاری از سازمان های یهودی مخالف آن و نه فقط ایلان ماسک را هدف قرار داده هرچند وی در این میان بزرگ ترین زیان را متحمل شد زیرا کمپین علیه او و پلتفرم ایکس، به سبب کاهش ارزش سهام آن، بیش از 22 میلیارد دلار به وی خسارت وارد کرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 30 شهریور 1402 - 0:2:52