مقاومت با سه گانه «مقاومت، ارتش و مردم» قوی خواهد ماند

یک شنبه 26 شهریور 1402 - 12:0:0
مقاومت با سه گانه «مقاومت، ارتش و مردم» قوی خواهد ماند

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به کسانی که در کمین مقاومت هستند، تأکید کرد: مقاومت با سه گانه «مقاومت، ارتش و مردم» قوی خواهد ماند و بر قدرت، تسلیح و آمادگی آن افزوده می‌شود و در صورت تحمیل هر گونه رویارویی، آماده مقابله «اسرائیل» خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ نعیم قاسم در سخنرانی خود در مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌آموزان دبیرستان‌های مدارس المصطفی (ص) در بیروت اظهار داشت: بدانید که زمان آزار و دخالت «اسرائیل» در زندگی مردم لبنان به پایان رسیده و به برکت مقاومت، لبنان آزاد و مرزهای دریایی مشخص شد، ما نفت و گاز خود را برمی گردانیم، به لطف مقاومت، تکفیری ها بیرون رانده شدند و ما در برابر «اسرائیل» تعادل بازدارندگی ایجاد کردیم.

شیخ قاسم تاکید کرد: این مقاومت حافظ لبنان و رهایی بخش است، نعمت های وجود مقاومت در لبنان و منطقه بی شمار است و بوق و کرنای فتنه نمی تواند لبنان را از دستاوردهایش محروم کند.

شیخ قاسم افزود: «قدرت ما در داخل به خاطر گردآمدن مردم در اطراف ماست و قدرت دیگر ما در مقابله با «اسرائیل» است که حاصل فداکاری مجاهدان زن و مرد، خانواده های آنها و سلاح های مقاومت خود است. قدرت ما در داخل و قدرت ما در رویارویی با «اسرائیل» به هم پیوسته است و هرگز از آن عقب نشینی نمی کنیم. ما ایمان داریم که دشمنان ما در هر رویارویی شکست خواهند خورد هر چقدر هم که صدا و فریاد شما هوچی گران در خلأ بلند باشد، بیهوده است.»


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


یک شنبه 26 شهریور 1402 - 10:23:48

دسته بندی :