واکنش مقاومت فلسطین به اهانت جدید نظامیان صهیونیست به پنج زن در الخلیل

پنج شنبه 16 شهریور 1402 - 12:30:0
واکنش مقاومت فلسطین به اهانت جدید نظامیان صهیونیست به پنج زن در الخلیل

اقدام نظامیان صهیونیست در هتک حرمت چند زن فلسطینی در کرانه باختری، خشم گروه‌های مقاومت فلسطین را برانگیخت و تهدید کردند که رژیم موقت، بهای سنگینی را برای این تعدی پرداخت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، نیروهای اسرائیلی در جریان یورش به الخلیل، پنج زن فلسطینی را وادار کرده‌اند که در منزلشان برهنه شوند تا آن‌ها را تفتیش کنند. این حادثه در جریان یورش حدود ۵۰ نظامی اسرائیلی به همراه دست‌کم دو سگ به ساختمان یک خانواده فلسطینی روی داده است. 

واکنش احزاب سیاسی فلسطین

این هتک حرمت زنان فلسطینی، خشم جنبش‌های حماس، فتح و جهاد اسلامی فلسطین و نیز گروه مقاومت «عرین الاسود» در نابلس واقع در کرانه باختری را برانگیخت و اقدام نیروهای اشغالگر در برهنه کردن پنج بانوی فلسطینی در الخلیل را به منزله هتک حرمت تمامی خانه‌های فلسطینی دانستند. 

در بیانیه جنبش حماس آمده است: این رفتار بیانگر واقعیت رژیمی است که عاری از هنجارها و ارزش هاست. تجاوز و هتک حرمت خانه‌ها و برداشتن حجاب مردم ما، از سوی نیروهای اشغالگر، جنایت و تشدید تنشی خطرناک است و رژیم اشغالگر بهای آن را با ضربات بیشتر  از سوی نیروهای مقاومت و قهرمان ما خواهد پرداخت».

از سوی دیگر، «طارق سلمی» سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گفت: « جنایت تعرض به بانوان ما، هر فلسطینی مجهز به اسلحه را موظف می‌کند که این سلاح را به سوی سینه و سر دشمن نشانه بگیرد و انتقام زنان آزاده‌ای را که مورد این تجاوز و تعدی خطرناک قرار گرفته‌اند، بگیرد».

گروه مقاومت «عرین الاسود» در نابلس واقع در کرانه باختری نیز تاکید کرد: «از جایی که فکرش را هم نمی کنید، برای ضربه زدن به شما خارج خواهیم شد و ضربه پشت ضربه دریافت خواهید کرد و آن وقت دیگر هشدار فایده‌ای نخواهد داشت». 

جنبش فتح نیز اعلام کرد که نظامیان اشغالگر با این اقدام خود از خطوط قرمز عبور کردند، و عاملان آن باید مسؤولیت کامل تبعات این اقدام را برعهده گیرند زیرا هزینه این اقدام خود را پرداخت خواهند کرد.

 

 

 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


پنج شنبه 16 شهریور 1402 - 11:56:27