افتتاح موزه نظامی حزب الله لبنان در بعلبک

دو شنبه 6 شهریور 1402 - 9:11:52

حزب الله لبنان، ده ها تجهیزات نظامی، تانک ، خودروهای زرهی ، پهپاد جنگی و شناسایی و موشک اندازهای غنیمتی از رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  حزب الله لبنان موزه نظامی خود را در بعلبک در جنوب لبنان در ششمین سالگرد آزادسازی بلندی‌های جرود شرقی برپاکرده است .
مقاومت اسلامی لبنان در این موزه،  حدود ۵۰ تانک و زره پوش غنیمت گرفته شده از رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۸۰ میلادی را  به نمایش گذاشته است. علاوه بر این نمونه‌ای از موشک پدافندی سام-۶ در این موزه دیده می‌شود. مساحت این موزه ۱۰ هزار و ۴۵۲ متر مربع و یادآور مساحت لبنان است.
این موزه، توجه رسانه‌ها و کارشناسان رژیم صهیونیستی را به خود جلب کرد. کارشناس امور عربی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت حزب الله با راه اندازی این موزه اعلام کرد که پیروزی بر اسرائیل باز هم امکان پذیر است.
حزی سیمانتوف، کارشناس امور عربی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی: این، بخشی از نبرد بیداری حزب الله است. حزب الله می‌خواهد بگوید اسرائیل دشمنی ضعیف است و می‌توان بر آن پیروز شد و پیروزی الهی می‌تواند بار دیگر رخ دهد. این چیزی است که حزب الله می‌خواهد در ذهن مردم جنوب لبنان وارد کند. این مسئله نشان می‌دهد که نصرالله حاضر است بار دیگر در برابر اسرائیل خطر کند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 6 شهریور 1402 - 9:11:36