مقام ارشد حزب الله لبنان: راه قدس هموار شده است

شنبه 4 شهریور 1402 - 14:0:0
مقام ارشد حزب الله لبنان:  راه قدس هموار شده است

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که راه قدس هموار شده است و روزی فرا خواهد رسید که وارد قدس شویم.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از العهد،«سید هاشم صفی الدین» در مراسمی که به مناسبت چهلم شیخ عفیف نابلسی، عالم مجاهد لبنانی در شهر صیدا توسط حزب الله لبنان و خانواده آن مرحوم برگزار شد، افزود: مقاومت امروز معادله‌ها را تغییر داده و معادله جدیدی را وضع کرده است.
وی ادامه داد: لبنان امروز در مقابله با دشمن از نظر ایده و گزینه و اولویت، ضعیف و از هم گسسته نیست، بلکه در واقع این دشمن است که امروز ضعیف و سردرگم شده و رهبران سیاسی و نظامی آن‌ها یکدیگر را به سخره می‌گیرند.
شیخ صفی‌الدین اضافه کرد: پیش از این می‌گفتند که یک گروه نظامی صهیونیستی می تواند لبنان را اشغال کند و امروز می‌بینیم که یک چادر توانسته اقدامات رژیم صهیونیستی را متوقف و آن را ضعیف و سردرگم و متحیر کند؛ رژیمی که توانایی تصمیم‌گیری ندارد.
وی تاکید کرد که راه قدس هموار شده و روزی فرا خواهد رسید که وارد قدس شویم.
رئیس شورای اجرایی حزب الله همچنین به این مساله اشاره کرد که برخی منکر پیروزی ها و دستاوردهای مقاومت در آزادی سرزمین و حفظ حاکمیت و استقلال لبنان و آزادسازی آب ‌و نفت و گاز و مقابله با تروریسم تکفیری هستند.
این مقام حزب الله همچنین خواستار پایان مداخلات آمریکا و مقابله با تحریم های آن شد و اظهار داشت: تا زمانی که دخالت های آمریکا متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی وگازی در دریا داشته باشد.
در مراسم چهلم شیخ عفیف نابلسی،همچنین «مجتبی امانی» سفیر ایران در بیروت، «محمد رعد» نماینده فراکسیون «وفای به مقاومت» در پارلمان لبنان،«محمد وسام المرتضی» وزیر فرهنگ لبنان، «شیخ ماهر حمود» رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت و دیگر شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی لبنانی و فلسطینی حضور یافتند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 4 شهریور 1402 - 10:35:26