تیراندازی در کرانه باختری؛ 7 صهیونیست کشته و زخمی شدند

دو شنبه 30 مرداد 1402 - 14:7:57

منابع خبری رژیم صهیونیستی از کشته و مجروح شدن چندین شهرک‌نشین  در تیراندازی یک فلسطینی در حومه شهر الخلیل (جنوب کرانه باختری) خبر دادند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد که سرنشینان یک خودرو صبح امروز دوشنبه در نزدیکی شهرک  «کریات اربع» در نزدیکی شهر الخلیل به سوی شهرک‌نشینان تیراندازی کرده و چند تن از آنان را مجروح کردند.
براساس این گزارش؛ در این عملیات یک شهرک نشین اسرائیلی کشته و شش تن دیگر مجروح شده‌اند. 
هنوز هویت مهاجم یا مهاجمان مشخص نیست و او توانسته پس از تیراندازی فرار کند؛ اما گروههای حماس و جهاد اسلامی به شدت از این عملیات استقبال کردند.
درهمین حال ، منابع فلسطینی ظهر امروز از واژگونی یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.
به نوشته وبگاه عرب۴۸، این خودروی نظامی در نزدیکی روستای «جبع» هدف تیراندازی شدید نیروهای مقاومت فلسطینی قرار گرفت و واژگون شد.
در این راستا گردان «جبع» وابسته به جهاد اسلامی فلسطین، با صدور اطلاعیه‌ای این عملیات را بر عهده گرفت و نوشت که نیروهای این گروه مقاومت در جاده «صانور» در حومه جنین خودروی نظامی مذکور را واژگون کرده‌اند.
در ادامه اطلاعیه گردان جبع که به نظر می‌رسد در پاسخ به تشکیلات خودگردان محسوب می‌شود، آمده است: «به جهاد خود ادامه خواهیم دادید و سلاح ما در تمامی میادین قانونی است».
این دومین عملیات فلسطینی‌ها از صبح امروز تاکنون  است. این عملیات ها  در حالی انجام شده است که روز گذشته نیز در یک عملیات دیگر دو شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیدند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 30 مرداد 1402 - 14:7:51

عکسهای بیشتر :