توانایی مقاومت برای بازگرداندن رژیم صهیونیستی به عصر حجر

چهار شنبه 25 مرداد 1402 - 14:2:3

سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان پس از حادثه منطقه الکحاله که می‌توانست پیامدهای ناخوشایندی برای لبنانی ها داشته باشد، توطئه دشمنان لبنان و مقاومت را نقش برآب کرد.

به گزارش پایگاه الکوثر، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» در این باره آمده است: در روزهای اخیر، لبنان بار دیگر به کانون توجه افکار عمومی تبدیل شد است که یکی از علل آن حادثه سُر خوردن کامیون متعلق به حزب الله در منطقه الکحاله و واکنش جنجالی برخی دشمنان مقاومت به این حادثه بود. همچنین اعلام دستیابی حزب الله به سامانه موشکی «ثار الله» در روزهای اخیر، موفقیت دیگری به نام مقاومت ثبت کرد و سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز با اشاره به این که ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در بدترین شرایط خود قرار دارد خاطرنشان کرد در صورتی که رژیم اشغالگر صهیونیستی به سمت جنگ با لبنان حرکت کند، جنبش مقاومت آن را به عصر حجر باز خواهد گرداند. به نظر می رسد مقامات سیاسی و نظامی رژیم اشغالگر، پیام هشدارهای دبیرکل حزب الله را دریافت کردند با این مضمون که مقاومت لبنان آماده برای مقابله با تهدیدات گاه و بی گاه رژیم صهیونیستی است و می تواند در کنار ارتش و مردم لبنان، شکستی بی سابقه به این رژیم منفور وارد کند و همان گونه که سید مقاومت گفت، آن را به عصر حجر بازگرداند.

سخنرانی سیدحسن نصرالله در زمانی ایراد شد که برخی طرف ها در لبنان و منطقه از احتمال وقوع جنگ داخلی در لبنان یا دست کم آغاز بحران پس از حادثه منطقه الکحاله صحبت می کردند. به طوری که برخی کشورهای عربی به جای تلاش برای آرام کردن اوضاع، با هماهنگی طرف های داخلی لبنان در اقدامی شتابزده از شهروندانشان خواستند خاک لبنان را ترک کنند. این اقدام آنان، احتمال وقوع حادثه ای ناخوشایند را تقویت کرد ولی سخنان دبیرکل حزب الله و تاکید او بر توانایی مقاومت و ارتش لبنان برای بازگرداندن رژیم صهیونیستی به عصر حجر، امید دوستداران مقاومت و لبنان اعم از مردم و دولت و ارتش لبنان را به توانایی مقاومت و هوشیاری آن برای کشف سرنخ های فتنه، زنده کرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 25 مرداد 1402 - 14:1:22