تهدیدهای «توخالی» گالانت باعث خنده نصرالله می‌شود

یک شنبه 22 مرداد 1402 - 12:35:0
تهدیدهای «توخالی» گالانت باعث خنده نصرالله می‌شود

رسانه‌های عبری فاش کردند که «جبهه داخلی» برای جنگ آماده نیست و شهرک‌های شمالی فاقد بیش از ۱۰ هزار پناهگاه است، به این معنی که ۲.۵ میلیون شهرک‌نشین در سایه تنش مرز با لبنان «بدون حفاظت زندگی می‌کنند.»

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از المیادین، چند رسانه عبری در مورد آنچه آنها وضعیت «تنش در شمال» و احتمال جنگ با حزب‌الله می‌خوانند، صحبت و تاکید کردند که رژیم اشغالگر در هر جنگ با حزب‌الله دچار یک وضعیت فاجعه بار خواهد شد و تهدیدات یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای سید حسن نصرالله‌، دبیرکل حزب‌الله لبنان «مضحک» است.

آلون آویتار، سرهنگ دوم در نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی و کارشناس مسائل عربی، به کانال ۱۳ عبری گفت، سید نصرالله «سردرگم» و معتقد است که واقعیت رژیم صهیونیستی «شکننده است و شکاف داخلی در حال گسترش است». وی اشاره کرد، شکاف در اراضی اشغالی برای سید نصرالله «فرصتی است.»

در این راستا، کوبی ماروم، سرلشکر ذخیره رژیم صهیونیستی و کارشناس امور امنیت داخلی به سفر اخیر یوآو گالانت به مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با لبنان اشاره کرد.

وی بر این باور است که تهدیدات گالانت علیه لبنان «توخالی» است و گفت: «وقتی طرف دوم را تهدید نظامی می‌کنید، این تهدید باید قابل باور باشد؛ اما تهدیدها پوچ هستند و اسرائیل سیاست مهار را اتخاذ می‌کند.»

شبکه ۱۲ عبری نیز گزارش داد که سید نصرالله با شنیدن تهدیدات گالانت به شدت می‌خندد.

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


یک شنبه 22 مرداد 1402 - 9:59:50