عبدالملک بدرالدین الحوثی: رژیم صهیونیستی ، اروپایی ها را علیه مسلمانان تحریک می کند

یک شنبه 22 مرداد 1402 - 12:5:0
عبدالملک بدرالدین الحوثی: رژیم صهیونیستی ، اروپایی ها را علیه مسلمانان تحریک می کند

رهبر انصارالله یمن شنبه شب گفت که رژیم صهیونیستی با برنامه ریزی و نفوذ در دولت ها غربی ، اروپایی ها را علیه اسلام و مسلمانان تحریک کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عبدالملک بدرالدین الحوثی روز شنبه خاطر نشان کرد، جوامع غربی تسلیم صهیونیست ها هستند و ما نیز باید به اندازه مسؤولیت‌مان در برابر توطئه های دشمنان اسلام موضع گیری کنیم.

وی ادامه داد: دولت های غربی با هر گونه شعار و انتقاد علیه صهیونیست ها مقابله می‌کنند و این امر نشانگر نفوذ لابی‌ رژیم صهیونیستی است.

الحوثی گفت: موضع رسمی کشورهای اسلامی و عربی هرگز به سطحی مناسب نرسیده و جهان اسلام باید در مقابله با رژیم صهیونیستی و اسلام ستیزی در غرب روابط دیپلماتیک با کشورهای متحد و همسو با این رژیم را قطع کنند.

وی افزود: تجاوز به یمن برای نهمین سال تحت نظارت مستقیم آمریکا و انگلستان و با اجرای مزدوران سعودی و اماراتی شان ادامه دارد.این جنگ باعث کشته شدن دهها هزار نفر شده است و باعث اشغال بخش های زیادی از سرزمین ما و سیطره بر منابع نفت و گاز مردم یمن شده است.

رهبر انصار الله یمن خاطرنشان کرد: باید حرکت ما جهادی و انقلابی و بر اساس درایت و بصیرت باشد. جهاد یک ضرورت واقعی و تنها راه درست برای نجات امت است.

الحوثی گفت: ائتلاف متجاوز بر ادامه محاصره یمن، اشغال بخش های گسترده ای از سرزمین ما و تجزیه آن اصرار دارد. آمریکا می خواهد به هر شکل کشور ما را هدف قرار دهد و حتی اگر نتواند تمام آن را اشغال کند حداقل بخشی از آن را اشغال کند.

وی ادامه داد: نمی توان در برابر ادامه این وضع و استمرار رنج های مردم یمن سکوت کرد. نمی توانیم در برابر اجرای منویات آمریکا و انگلستان که توسط سعودی امارات علیه یمن انجام می شود اعم از اشغال، جنگ و غارت منابع، سکوت کنیم.

الحوثی تصریح کرد: ما در برابر مرحله ای از کاهش تنش قرار داریم و زمینه برای میانجیگری عمان فراهم شده است اما از توطئه های دشمن نیز غافل نیستیم.

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


یک شنبه 22 مرداد 1402 - 9:41:48