در برنامه صحافة اليوم مطرح شد:

رژیم صهیونیستی در مسیر نابودی

چهار شنبه 18 مرداد 1402 - 16:38:1

کارشناس برجسته مسائل خاورمیانه با اشاره به صحبت های اخیر رئیس سابق موساد درباره فروپاشی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس به سمت نابودی می رود.

ویژه‌ - الکوثر : دکتر «حسن هانی زاده» ، نویسنده و تحلیلگر سیاسی ساکن تهران در گفتگو با برنامه «صحافه الیوم » شبکه الکوثر گفت:  سخنان تامیرپاردو رئیس سابق سرویس جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نشان می دهد که فروپاشی رژیم صهیونیستی تا چه اندازه نزدیک است.
وی تصریح کرد:  نکته جالب اینکه با وجود اختلافات در درون این رژیم جعلی ، متاسفانه  می بینیم که برخی از کشورهای عربی هنوز با سیاست های خود به عادی سازی با رژیم صهیونیستی تمایل نشان می دهند.
وی درادامه خاطرنشان کرد: مردم مظلوم فلسطین اکنون در میان سکوت کشورهای اسلامی - عربی و جامعه جهانی به تنهایی در برابر ظلم رژیم صهیونیستی مبارزه می کنند.
هانی زاده گفت: اکنون اوضاع و شرایط رژیم صهیونیستی وخیم است و به وضوح پیداست این رژیم  با همه ابزارعلیه مردم مظلوم فلسطین  ظلم و ستم می کند اما نمی تواند در برابرفلسطینی ها مقاومت کند و این مردم فلسطین هستند که تعیین می کنند در آینده نزدیک چه می خواهند. 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 18 مرداد 1402 - 16:37:36