سیم‌کارت عراقی با تماس و اینترنت رایگان برای زائران اربعین

چهار شنبه 18 مرداد 1402 - 16:1:3
سیم‌کارت عراقی با تماس و اینترنت رایگان برای زائران اربعین

وزیر ارتباطات عراق اعلام کرد که این وزارتخانه در ایام اربعین سیم‌کارتی ارائه می کند که خدمات تماس داخلی و بین المللی و اینترنت آن رایگان است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  هیام الیاسری، وزیر ارتباطات عراق در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: وزارت ارتباطات عراق از چند هفته پیش مقدمات زیارت اربعین را آغاز کرد. ما یک اتاق عملیات تشکیل دادیم تا شرایط لازم برای این سفر را مهیا کنیم.
وی تاکید کرد که دستور ایجاد و گسترش یک شبکه فیبر نوری هوایی موقت که از مرزها تا مسیرهای زیارت امتداد دارد را داده است.
الیاسری افزود: همچنین دستور کاهش قیمت اینترنت شرکت های تلفن همراه و شرکت هایی که داوطلبانه این خدمات را به صورت رایگان ارائه می کنند را دادیم.
وی ادامه داد: قیمت بسته های سیم‌کارت زین در ازای کاهش قیمت اینترنت برای زائران به شکل بسته های رایگان و تخفیفی، کاهش یافته و سیم کارت هایی ارائه می کنیم که خدمات تماس داخلی و بین المللی و اینترنت آن رایگان است.
وزیر ارتباطات عراق تاکید کرد که این خدمات برای هر زائری که از کشورهایی همچون عربستان، کویت، ایران یا لبنان وارد عراق می شود در دسترس خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: شرکت Supercell سرویس اینترنت رایگان را در جوار حرم کاظمین ارائه کرده و برای ارائه خدمات رایگان در نجف اشرف و کربلای معلی توسط شرکت Iraqcell نیز در حال بررسی هستیم.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 18 مرداد 1402 - 16:0:55