راننده صهیونیست کودک فلسطینی را زیر گرفت و فرار کرد

دو شنبه 16 مرداد 1402 - 9:58:2
راننده صهیونیست کودک فلسطینی را زیر گرفت و فرار کرد

یک شهرک نشین صهیونیست، یک کودک فلسطینی را در نزدیکی روستایی در جنوب کرانه باختری با خودرو زیر گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از خبرگزاری آناتولی، حسن بریجه، مسؤول دفتر سازمان مقاومت در برابر شهرک سازی در استان بیت لحم گفت که این شهرک نشین صهیونیست، جبریل محمد سوارکه، کودک چهار ساله فلسطینی را در روستای کیسان در شرق بیت لحم با خودرو زیر گرفت.

وی افزود که این شهرک نشین پس از ارتکاب این جرم از محل گریخت.
بریجه تصریح کرد که این کودک فلسطینی به یکی از بیمارستان‌های بیت لحم منتقل شد و وضعیت او وخیم گزارش شده است.
رژیم صهیونیستی هیچ گونه واکنشی نشان نداده است.
از ابتدای سال ۲۰۲۳، شهرک نشینان حدود ۶۰۰ بار به فلسطینیان و دارایی‌های آنها در کرانه باختری تعرض کرده‌اند.
دراین حال، موسی عبیات، رئیس شورای روستای کیسان نیز درخصوص زیر گرفتن کودک فلسطینی گفت: این کودک، در نزدیکی خانه پدری خود که به موازات خیابان اصلی ارتباطی به روستا قرار دارد، حضور داشت که توسط این شهرک‌نشین صهیونیست زیر گرفته شد.
عبیات در رابطه با وضعیت کودک مصدوم فلسطینی افزود: این کودک فلسطینی به بیمارستانی در شهر بیت‌جالا واقع در غرب بیت‌لحم منتقل شده و حال وی وخیم گزارش شده است.

این در حالی است که عصر دیروز ، نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تیراندازی به سمت خودروی حامل ۳ تن از مبارزان فلسطینی در جنوب جنین، آنان را به شهادت رساندند. گفته شده که شهید نایف ابوصویص از فرماندهان گردان جنین، یکی از شهدای این اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها بوده است.
این اقدام با واکنش شدید گروه‌های مقاومت فلسطین همراه بود و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که ارتش این رژیم برای مقابله با واکنش موشکی مقاومت از غزه در پاسخ به ترور ۳ تن از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی جنین آماده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 16 مرداد 1402 - 9:54:41

عکسهای بیشتر :