دولت یمن به آزادسازی جزایر اشغالی می‌اندیشد

سه شنبه 10 مرداد 1402 - 10:46:51

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به افزایش قدرت نظامی ارتش یمن، از آماده شدن ارتش برای گشودن جبهه جدید به سوی جزایر اشغال شده یمن خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر آمده است: مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به افزایش قدرت نظامی یمن و آماده شدن ارتش این کشور برای گشودن جبهه جدید به سوی جزایر اشغال شده یمن تاکید کرد استحکام نهادهای نظامی، یکی از مولفه های قدرت یمن برای ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان است.

المشاط خاطرنشان کرد جنگ با دشمن فقط به رویارویی نظامی محدود نمی شود و در حالی که دشمن مرگ ملت یمن را می خواهد، ملت یمن زندگی با سربلندی را انتخاب کرده است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن افزود، تلاش ها برای توسعه زرادخانه نظامی یمن در آینده نیز ادامه خواهد یافت و در آینده تحرکاتی به سوی برخی جزایر یمن صورت خواهد گرفت. المشاط به جزایر یمنی که در اشغال متجاوزان است اشاره داشت.

به گفته المشاط، دشمنان یمن در کنار جنگ نظامی، وارد جنگ تبلیغاتی علیه یمن شده اند که هدف آن ایجاد بی ثباتی داخلی و ترمیم چهره زشت کشورهای متجاوز است. وی خاطرنشان کرد این جنگ تبلیغاتی نیز مانند جنگ نظامی با شکست مواجه خواهد شد.

نیروهای مسلح یمن همچنین به توسعه و نوسازی زرادخانه نظامی خود برای مقابله با دشمنان در خشکی و دریا ادامه می دهند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 10 مرداد 1402 - 10:46:46