وزیر کشور عراق تاکید کرد:

خدمات رسانی شایسته به زائران حسینی تا پایان ماه صفر

سه شنبه 10 مرداد 1402 - 8:20:16
خدمات رسانی شایسته به زائران حسینی تا پایان ماه صفر

وزیر کشور عراق گفت، به دستور نخست وزیر عراق خدماتی شایسته در ایام اربعین در اختیار زائران حسینی قرار خواهد گرفت و این خدمات تا پایان ماه صفر در عراق ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عبدالامیر الشمری شب گذشته در کنفرانسی خبری که با حضور وزیر کشور ایران در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، گفت: از همه ظرفیت های بخش های مختلف از جمله بخش خصوصی، دولت، نیروهای نظامی و بسیج مردمی برای جابجایی زائران اربعین حسینی از مرزهای ایران به عراق استفاده خواهیم کرد. 

وی افزود: همچنین برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی 4 رام قطار از بصره عراق در ایام اربعین برای جابجایی زائران به نزدیکترین شهر به کربلا در نظر گرفته شده است. 

وزیر کشور عراق گفت: روز گذشته در دیدارهایی که با وزیر کشور ایران و مسوولان امنیتی و سیاسی داشتیم  توافقات خوبی انجام شد.

وزیر کشور عراق با اشاره به اینکه همه امکانات و پیش بینی لازم برای ورود آسان زائران ایرانی به خاک عراق در نظر گرفته شده است، گفت: برای تسهیل در جابجایی زائران ایرانی اتوبوس‌های ایرانی می‌توانند در شلمچه تا پایانه مسافربری بصره عراق زائران را منتقل کنند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 10 مرداد 1402 - 8:20:12