رهبر انصارالله : امت اسلام موضع قاطعی در برابر دشمنان اتخاذ کنند

شنبه 7 مرداد 1402 - 9:38:30
رهبر انصارالله : امت اسلام موضع قاطعی در برابر دشمنان اتخاذ کنند

رهبر انصارالله در سخنانی به مناسبت روز عاشورای حسینی بر ضرورت موضع قاطع و جدی امت اسلام در برابر دشمنان اسلام که همچنان به هتک حرمت مقدسات ادامه می‌دهند، تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سید عبدالملک الحوثی رهبر  انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت عاشورای حسینی خاطر نشان کرد: از امت اسلام می خواهم موضع قاطع و جدی و مسئولیت پذیرانه در برابر دشمنانی که به قرآن کریم اهانت می کنند، اتخاذ کنند.
وی افزود جوامع غربی در رفتار خود با قرآن تجدیدنظر کنند، آنها را به اسلام دعوت می کنم که تنها راه نجات جامعه بشریت در آن است.
الحوثی تاکید کرد ائتلاف متجاوزات را به توقف تجاوزگری خود به کشورمان فرا می خوانم، این ائتلاف باید پرونده های اسیران را هم حل و فصل کند، ملت عزیزمان را به آمادگی دائمی دعوت می کنم.
وی افزود جامع غربی را نصیحت می‌کنم و به آنها هشدار می‌دهم که مراقب لابی یهودی باشند، چرا که آنها را به سمت پرتگاه و جایی که خشم و  عذاب خداوند است، سوق می‌دهد.
رهبر انصارالله با تاکید بر حرکت مردم یمن در مسیر اسلام اصیل ناب محمدی و خط سرخ و قیام خونین امام حسین(ع) گفت ما بر موضع اصولی خود در قبال ملت عزیز فلسطین و حمایت از آنها و تلاش مستمر برای هماهنگی با محور جهاد و مقاومت تاکید می‌کنیم.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 7 مرداد 1402 - 9:38:21