نتایج نظرسنجی روزنامه صهیونیستی ؛

ترس صهیونیست ها از وقوع جنگ داخلی

شنبه 7 مرداد 1402 - 9:0:29
ترس صهیونیست ها  از وقوع جنگ داخلی

نتایج نظرسنجی روزنامه صهیونیستی «معاریو» نشان می‌دهد که ۵۸درصد شهرک‌نشینان از وقوع جنگ داخلی در تل‌آویو می‌ترسند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  نتایج نظرسنجی منتشرشده در  روزنامه صهیونیستی «معاریو» نشان داد که ۵۸درصد شهرک‌نشینان از یک جنگ داخلی واقعی بعد از اختلافات داخلی بر سر طرح تغییرات قضایی بیم دارند.
همچنین نتایج این نظرسنجی نشان داد که «تنها ۳۸درصد از اسرائیلی‌ها از جنگ داخلی واقعی نمی‌ترسند و ۴درصد هم در این باره اظهارنظر نکرده‌اند».
معاریو پس از از تجزیه و تحلیل نمونه‌ها اعلام کرد که «بزرگترین نگرانی در مورد جنگ داخلی در میان رای دهندگان مخالف کابینه است که به ۷۶درصد رسیده است. در مقابل ۵۵درصد از کسانی که به احزاب ائتلاف فعلی رای می‌دهند، از رسیدن تحولات به این نقطه نمی‌ترسند».
پیش از معاریو،  شبکه‌های ۱۳و ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم بعد از تصویب بخشی از طرح تغییرات قضایی در کنست با انجام نظرسنجی‌هایی، میزان ترس شهرک‌نشینان صهیونیست از آغاز جنگ داخلی و افزایش درخواست‌ها برای ترک اسرائیل را نشان دادند.
شبکه صهیونیستی «آی‌۲۴» در گزارشی از نتایج کلی این نظرسنجی‌ها، به عنوان آخرین مطالعات میدانی در سرزمین‌های اشغالی نوشته بود: نتایج نشان می‌دهد که ۲۸درصد از اسرائیلی‌ها به دنبال خروج از کشور هستند و حزب «بنی گانتز»، معارض «بنیامین نتانیاهو» همچنان در نظرسنجی‌های انتخاباتی پیشتاز است.
تصویب بخشی از طرح تغییرات قضایی برای چند روز قبل در کنست، بحران سرپیچی‌ها، امتناع از خدمت و استعفا را در در نیروهای ذخیره و اجباری ارتش رژیم صهیونیستی، تشدید کرده است. بند جنجال‌برانگیز این اصلاحات تحت عنوان «آزمون معقولیت» روز دوشنبه و در قرائت سوم کنست با اکثریت ۶۴نماینده موافق و پس از انصراف ائتلاف مخالفان از شرکت در ادامه جلسه تصویب شد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 7 مرداد 1402 - 9:0:24