نمانیده جنبش جهاد اسلامی در لبنان: رژیم صهیونیستی در جنین ناکام بود

شنبه 17 تیر 1402 - 14:30:0

دبیر روابط جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان در گفتگو با برنامه «فلسطین الصمود » شبکه الکوثر به بیان اهداف رژیم صهیونیستی از تجاوز نظامی به «جنین» پرداخت.

ویژه ‌ -الکوثرهیثم ابوالغزلان با بیان اینکه دشمن صهیونیستی تلاش کرد گروه های مقاومت را در جنین از بین ببرد، گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال از بین بردن تمامی گروه‌های مسلح در کرانه باختری تحت رهبری گردان های «جنین» به بهانه مسلح بودنشان بود اما دراین مسیر به بن بست رسید.
وی با اشاره به وضعیت شکننده داخلی دولت رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد: نتانیاهو همواره با تجاوز نظامی به  سرزمین های فلسطینی  به دنبال  لاپوشانی واقعیت های موجود در رژیم  صهیونیستی است.
 دبیر روابط جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان گفت: بن گویرو اسموتریچ  در نتیجه ترکیب دولت راستگرای صهیونیستی هستند و نتانیاهو نیز در تلاش است تا ثابت کند که « ارباب امنیت » است و این صفتی است که دوست دارد در «اسرائیل» با آن توصیف شود.
ابوالغزلان ادامه داد: علاوه برآن درهمان روزی که عملیات تجاوزکارانه صهیونیست ها علیه اردوگاه «جنین» آغاز شد، زمان محاکمه  نتانیاهو و قرار بود  او  در دادگاه حاضر شود، اما به دلیل این تجاوز نظامی در دادگاه حاضر نشد و این نیز یکی از مواردی است که می توان آن را بررسی کرد.
 دبیر روابط جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان گفت: یقیناً اهداف صهیونیست ها در حمله نظامی به جنین محقق نشد و گردان  های جنین  وابسته به گردان های قدس و همه  نیروهای مقاومت فلسطین در منطقه موفق شدند رژیم صهیونیستی را به زانو درآورند.
وی در پایان با بیان اینکه عملکرد مقاومت امروز در جنین خوب و به الگویی تبدیل شده است، تاکید کرد: نه تنها در شمال کرانه باختری اشغالی بلکه در کل کرانه های کرانه باختری مقاومت اسلامی  گسترش بیشتری خواهد یافت و عملیات مقاومت تشدید خواهد شد.


 

آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 17 تیر 1402 - 11:38:9