فرستاده سازمان‌ملل به دنبال ملاقات با سید حسن نصرالله

شنبه 17 تیر 1402 - 19:30:0
فرستاده سازمان‌ملل به دنبال ملاقات با سید حسن نصرالله

یک هیئت بین‌المللی با دبیرکل حزب الله لبنان درباره عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از کفر شوبا و غجر ملاقات می‌کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سایت «نداء الوطن» از منابع دیپلماتیک مطلع شد که یک هیئت بین‌المللی آمریکایی که مسؤولیت پرونده رزیم اسرائیل در سازمان ملل را بر عهده دارد، برای گفت‌وگو در خصوص تحولات اوضاع در مرزهای جنوبی لبنان به این کشور سفر می‌کند.
 این سایت گزارش داد، این هیئت در بدو ورود به بیروت از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله برای طرح دیدگاه‌های سازمان ملل در مورد جنوب لبنان، درخواست قرار ملاقات خواهد داد.
به گفته این منابع، این هیئت از نصرالله درباره موضع حزب‌الله در خصوص فشار سازمان ملل بر رژیم اسرائیل برای عقب نشینی از غجر، تپه‌های کفر شوبا و بخشی از مزارع شبعا که متعلق به لبنان است، سوال خواهد کرد.
این منابع در پایان گفتند که برپا کردن دو چادر توسط حزب‌الله در منطقه خط آبی در مزارع شبعا و همچنین الحاق بخش لبنانی غجر به اراضی اشغالی توسط رژیم  صهیونیستی ، پیش زمینه برداشتن گام‌هایی برای دستیابی به ثبات در منطقه‌ای است که اخیرا شاهد تنش شده بوده است.
رسانه‌های لبنانی روز پنج‌شنبه اعلام کردند یک راکت از منطقه‌ای در جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شد و در پی آن ارتش رژیم صهیونیستی نیز چند خمپاره شلیک کرد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 17 تیر 1402 - 9:58:54