مقاومت و ارتش مغلوب رژیم جنایتکار صهیونیستی

پنج شنبه 15 تیر 1402 - 14:40:0

تحلیلگر سیاسی از بیروت: مبارز فلسطینی تقریباً بی دفاع در مقابل قدرتمندترین متجاوزانی که مورد حمایت آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای عربی و تشکیلات خودگردان اغفال شده هستند قرارمی گیرد و با این وجود شاهد عزم و شجاعت و اراده این قهرمانان هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر علی عز الدین تحلیلگر سیاسی از بیروت در جریان شرکت در برنامه «صحافه اليوم» شبکه الکوثر در مورد «مقاومت و پایداری جنین و رخوت ارتش اشغالگرصهیونیستی» صحبت کرد و گفت: جنین از طرف تمام ملت خون اهدا کرد تا شکنندگی و رخوت ارتش اشغالگر را که گفته می شد شکست ناپذیر است، را ثابت کند. ارتشی که بارها شاهد فرار او از سربازان مقاومت در لبنان و اکنون در فلسطین، غزه و کرانه باختری بودیم.

وی افزود: جنین لانه زنبوراست هیچکس نمی تواند بدون نیش خوردن به لانه زنبور دست درازی کند. این ملت توانست از محاصره ای که بر آن تحمیل شده بود خلاص شود. در همه طرف جنین، پست های بازرسی اسرائیل وجود دارد و همه چیز جستجو می شود، با وجود همه اینها، بمب ها و کارخانه های آنها در دستان فلسطینیان است، مبارز فلسطینی تقریباً بی دفاع در مقابل قدرتمندترین متجاوزانی که مورد حمایت آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای عربی و تشکیلات خودگردان اغفال شده هستند قرارمی گیرد و با این وجود شاهد عزم و شجاعت و اراده این قهرمانان هستیم.

و ادامه داد: شکست در چهره نتانیاهو و بن گویر بعد از دو روز عملیات که با تمام توانشان از ارتش، خودروهای زرهی و هواپیما در استفاده کردند، دیده می‌شود. در این نبرد نیروهای ویژه ای که ارتش اشغالگرصهیونیستی به آنها افتخار می کند را دیدیم که بر برانکارد بودند و از رویارویی با جوانان فلسطینی در جنین فرار می کردند.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 15 تیر 1402 - 13:29:51