پیروزی مقاومت فلسطین در جنین

پنج شنبه 15 تیر 1402 - 19:20:0

باوجود ویرانی و خسارات به جا مانده از حملات وحشیانه و مستمرنیروهای صهیونیست، سرخوشی پایداری و پیروزی بر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری حاکم است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برنامه « مع مراسلین» شبکه الکوثر در خصوص حال و هوای پس از جنگ جنین گزارشی را پخش نمود؛ در این گزارش آمده است: تجاوزات و حملات نظامی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین طی دو روز گذشته با هدف صدمه زدن به رزمندگان مقاومت در اردوگاه داشتند شکست خورد و این رژیم جنایتکار ناکام ماند، مقاومت در مقابله با این حملات و درگیری‌های مسلحانه خساراتی را بر نیروهای متجاوز وارد کرد و شماری از آن نیروها کشته و زخمی شدند و تعدادی از خودروهای نظامی را منهدم کرد ، این نبرد 12 شهید و 120 مجروح از فلسطینیان را به جای گذاشت و با این وجود نیروهای مقاومت در اردوگاه جنین حماسه ای قهرمانانه آفریدند که دشمن اشغالگر را مجبور به عقب نشینی کرد.

هزاران فلسطینی پس از بازرسی خانه‌های ویران‌شده‌شان در مراسم وداع با شهدا شرکت کردند. آنها در آغاز این حملات با تهدید بمباران از سوی نیروهای صهیونیست اشغالگر از خانه‌های خود بیرون رانده شده بودند.

پیروزی مقاومت فلسطین در جنین معادله کیفی و جدیدی را برای موازنه نیروها و مقاومت در کرانه باختری تحمیل می کند و اردوگاه جنین نقطه آغازی برای این معادله است که با با زرادخانه نظامی رژیم صهیونیستی و تانک ها و بولدوزرها و هواپیماهای آن مقابله کرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 15 تیر 1402 - 10:43:35