مسئول جهاد اسلامی: اشغالگران در جنین به اهدافشان نخواهند رسید

سه شنبه 13 تیر 1402 - 15:40:0

مسئول بخش ارتباطات جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیروت تاکید کرد هدف دشمن صهیونیستی از حمله به اردوگاه جنین، نابود کردن مقاومت فلسطین است ولی دشمن به هدف خود نخواهد رسید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «هیثم ابوالغزلان» در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت، تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین با هدف از بین بردن مقاومت فلسطین و در رأس آن «گردان جنین» وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی صورت گرفته است.

وی افزود، دشمن صهیونیستی به دنبال ریشه کن کردن حضور نظامی و نیروهای گردان جنین و همچنین از بین بردن انبار تسلیحات و تجهیزات نظامی نیروهای مقاومت است. علاوه بر این، بنیامین نتانیاهو قصد دارد با نابود کردن گردان جنین که پرچمدار عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری اشغالی است، خود را به عنوان تامین کننده امنیت به صهیونیست ها معرفی کند.

ابوالغزلان افزود: نتانیاهو به دنبال جلب رضایت راستگرایان افراطی در کابینه خود و در رأس آنها ایتمار بن گویر است به همین علت به آنان این گونه جلوه می دهد که عملیات در جنین به دنبال احیا یا ترمیم نیروی بازدارندگی ارتش صهیونیستی از طریق ضربه زدن به مقاومت فلسطین در جنین است. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 13 تیر 1402 - 14:8:10

دسته بندی :