رژیم صهیونیستی: حمله به جنین با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت

دو شنبه 12 تیر 1402 - 18:30:0
رژیم صهیونیستی: حمله به جنین با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت

یک مسئول نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حمله گسترده ارتش این رژیم به جنین با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه عبری زبان کان به نقل از یک مسئول نظامی رژیم صهیونیستی گزارش داد که تل آویو پیشتر واشنگتن را در جریان قصد و نیت خود برای حمله نظامی به جنین قرار داده بود.
وی افزود: دولت آمریکا در جریان برنامه ما برای حمله به جنین بود اما تنها زمان آن را نمی‌دانست.
حمله ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز به شهر و اردوگاه جنین در حالی صورت می‌گیرد که نیروهای مقاومت نیز با کارگذاشتن بمب‌های دستی در مسیر بولدوزر ارتش این رژیم در اردوگاه جنین، آن را منهدم کردند.
فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در حال بررسی اوضاع امنیتی در اطراف نوار غزه برای صدور دستورات خاص خطاب به شهرک نشینان صهیونیست به دلیل ترس از حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین هستند.
از سوی دیگر منابع پزشکی در فلسطین اعلام کردند که حمله بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به جنین، چهار شهید برجای گذاشته و یک فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در منطقه البیره به شهادت رسیده است.
در جریان این تجاوز رژیم صهیونیستی تاکنون ۲۷ فلسطینی مجروح شده‌اند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.
شبکه الجزیره نیز گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی مسیرهای مختلف در اراضی اشغالی نزدیک به ایست‌های بازرسی جنین را بسته‌اند.
نیروهای مقاومت فلسطین ساعاتی قبل اعلام کردند که هنوز عملیات آنها علیه رژیم صهیونیستی آغاز نشده و تمام گزینه‌ها برای پاسخ دادن به این تجاوز ارتش اشغالگر علیه جنین روی میز است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 12 تیر 1402 - 11:29:21