شهادت 5 فلسطینی در شمال رام الله و جنین

دو شنبه 12 تیر 1402 - 7:5:46

یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال رام الله و 4 فلسطینی دیگر در حمله هوایی دشمن صهیونیستی به اردوگاه جنین به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، نظامیان صهیونیست «محمد عماد حسنین» جوان ۲۱ ساله فلسطینی را بامداد دوشنبه در وردی شهر البیره از ناحیه سر هدف گلوله قرار دادند.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، محمد عماد حسنین پس از انتقال به بیمارستان شهر البیره بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.
شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در قدس اشغالی و کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.
تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.
خبر دیگر اینکه  منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر جنین را هدف حمله هوایی قرار داده است.

به گفته این منابع، هواپیماهای صهیونیستی خانه‌ای را در شهر جنین با دو موشک هدف قرار دادند. ارتش رژیم صهیونیستی هم مدعی هدف قرار دادن زیرساخت‌های نظامی مقاومت در اردوگاه جنین شده است.
منابع محلی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی شمار زیادی از نیروهای خود را به سمت جنین اعزام کرده و حمله نظامی گسترده‌ای به این منطقه آغاز شده است.
منابع میدانی در فلسطین از شهادت دست کم 4 فلسطینی و زخمی شدن سیزده تن  دیگر در حمله هوایی رژیم اشغالگر صهیونیستی به جنین خبر داده اند.
همچنین منابع فلسطینی اعلام کردند که بالگردها و پهپادهای صهیونیستی تا این لحظه ۴ مرتبه اردوگاه جنین را هدف قرار دادند.
شمار شهدای فلسطین از ابتدای سال جاری تاکنون به ۱۸۶ نفر افزایش یافته است


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 12 تیر 1402 - 7:5:42