نابودی و مشکلات داخلی رژیم صهیونیستی

جمعه 9 تیر 1402 - 18:0:0

تحلیلگر سیاسی اهل بیروت در خصوص وضعیت رژیم صهیونیستی و مشکلات خارجی و داخلی این رژیم جنایتکار و سناریو احتمالی آینده در سایه تبلیغات رسانه‌ای با برنامه « صحافه الیوم» گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر جرار دیب، تحلیلگر سیاسی از بیروت، در مورد اینکه آیا رژیم اشغالگر صهیونیستی واقعاً به دلیل مشکلات داخلی یا افزایش توانمندی های مقاومت، نابودی قریب الوقع خود را پش‌بینی می کند؟ با برنامه « صحافه الیوم» شبکه الکوثر صحبت کرد. وی گفت: تقویت نیروهای مقاومت حزب الله و جنبش امل و جمهوری اسلامی ایران و رشد نیروها و تحولات میدانی به وقوع پیوسته است و هیچکس نمی تواند منکر این وقایع شود که بر رژیم صهیونیستی اثر گذار هستند. از جهت دیگر باید از نخست وزیر این رژیم پرسید که چه دستاورد تمدنی در منطقه داشته این رژیم تنها جرم، جنایت ، قتل ، نابودی ، تبعید و اخراج انجام می‌دهد و پیامد این اقدامات جز دشمنی نمی‌تواند باشد.

وی افزود: باید به نکته دوم اشاره کنم و آن این است که دشمن صهیونیستی به تبلیغات و رسانه برای ترویج پروپگاندای خود در خارج متکی است، و این همان چیزی است که در جنگ 1967 رخ داد، با نگاه به آن جنگ می فهمد که این جنگ بر اساس تبلیغاتی که این دشمن انجام داده است، با عنوان اینکه عرب ها می خواهند ما را به دریا بیندازند، ایجاد شده است.

وی در ادامه گفت: بنابراین نباید ادعا کنیم که ما قوی هستیم و اسرائیل از درون در حال فروپاشی است، بلکه ممکن است تبلیغاتی که به منظور تقویت صهیونیسم جهانی با پول، سلاح، نیرو‌های نظامی و ... انجام می‌ شود، در حال آماده‌سازی نوعی حمله غافلگیرانه باشد. جنگ 1967 نمونه‌ای از این د ست اقدامات است، زیرا تبلیغات صهیونیستی به سرعت کار می‌کرد دروغ‌هایش را منتشر می‌کرد که نتیجه آن جنگی شد که ما به آن جنگ عقب‌گرد می‌گوییم و این رژیم جنایتکار آن را جنگ پیروزی‌ها نامیده بود.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 9 تیر 1402 - 15:10:40