شهرک گردشگری «نمک آبرود» در استان مازندران

دو شنبه 5 تیر 1402 - 16:51:3

دوربین برنامه یوم جدید شبکه الکوثر این بار به شهرک گردشگری «نمک آبرود» در استان مازندران رفته است و ما را باطبیعت زیبای این شهرک آشنا کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در بخشی از برنامه « یوم جدید» شبکه الکوثر با شهرک گردشگری نمک آبرود در استان مازندران در شمال ایران آشنا شدیم.

نمک آبرود با پارک جنگلی به مساحتی بالغ بر ۲۰۰ هکتار توانسته اسم خود در لیست زیباترین جنگل های ایران ثبت کند. درختان شمشاد ۷۰۰ ساله این پارک جنگلی، سر به فلک کشیده‌اند. جنگل های زیبای نمک آبرود با، درختان توسکا، افرا و ملچ و انواع درختان بلند و زیبا در کنار گل ها و حیات طبیعی و البته جانوری ویژه مقصد عالی برای طبیعتگردی را فراهم کرده است.

شهرک گردشگری نمک آبرود دارای امکانات گردشگری و تفریحی دیگری نیز برای گردشگران می باشد که از آن جمله می توان به دریاچه مصنوعی، زمین تنیس، پیست دوچرخه سواری بانوان و آقایان، گلایدر، سالن سینما، شهر کودکان برای بازی و پرواز با هواپیمای کوچک و یک باشگاه تیراندازی، علاوه بر مراکز خرید، رستوران ها، فروشگاه های مد، صنایع دستی و فرش، پوشاک چرمی، عکاسی و آرایشگاه، و همچنین یک استراحتگاه ساحلی است.

شهر نمک آبرود در استان مازندران واقع شده است. محل قرارگیری آن میان دو شهر چالوس و تنکابن است. این شهر از چالوس حدود 12 کیلومتر فاصله دارد.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 5 تیر 1402 - 16:50:58