گروه‌های فلسطینی با تاکید بر ادامه انتفاضه :

عملیات استشهادی در شهرک عیلی ، پاسخی به جنایت اشغالگران در اردوگاه جِنین

چهار شنبه 31 خرداد 1402 - 7:5:28
 عملیات استشهادی در شهرک عیلی ، پاسخی به جنایت اشغالگران در اردوگاه جِنین

گروه‌های فلسطینی عملیات استشهادی در شهرک «عیلی» در شمال رام‌الله را که به هلاکت چهار شهرک‌نشین و زخمی شدن چهار نفر دیگر منجر شد، تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که عملیات استشهادی در شهرک عیلی در پاسخ به جنایت اشغالگران در اردوگاه جِنین و یورش به مسجدالأقصی بود.
منابع خبری عبری و عربی گزارش دادند که در شمال رام الله تیراندازی صورت گرفته است که تا کنون، چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند و سه نفر هم زخمی شده‌اند.
سخنگوی حماس تأکید کرد که انقلابیون کرانه باختری در هر مکانی و از جایی که اشغالگران تصور آن را نمی‌کنند، به دشمن ضربه خواهند زد.
وی گفت: این انقلاب و انتفاضه بزرگ ادامه خواهد یافت و هرگز متوقف نمی‌شود مگر اینکه اهداف ملت مبنی بر آزادی و استقلال تحقق یابد.
«طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز این عملیات استشهادی را تبریک گفت و تأکید کرد که این عملیات پاسخ طبیعی به جنایت‌های روزافزون رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین است.
سلمی با بیان اینکه این عملیات در چارچوب حق مشروع دفاع از خویش است،  تصریح کرد که این عملیات بیانگر پویایی مقاومت و توان آن برای فعالیت در هر شرایطی و ضربه وارد کردن به دشمن است.
وی افزود: تهدیدات هرگز ملت فلسطین را نمی‌ترساند و مقاومت برای مقابله با هر گونه تشدید حملات آماده است.
همچنین «داود شهاب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که این عملیات پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر است و وقوع چنین عملیاتی پیش‌بینی شده بود به خصوص یک روز پس از تجاوز اسرائیل به جِنین اتفاق افتاد.
جنبش «فتح الانتفاضه» نیز این عملیات استشهادی را تبریک گفت و آن را وفاداری مقاومت برای گرفتن انتقام خون شهدای اردوگاه جِنین و کرانه باختری و نیز پاسخ طبیعی و مشروع به جنایت‌های رژیم اشغالگر دانست واعلام کرد: رژیم اشغالگر باید بداند که این رژیم و شهرک‌نشینان آن تا زمانیکه تجاوزات علیه سرزمین و ملت فلسطین ادامه دارد، در امان نخواهند بود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 31 خرداد 1402 - 7:5:23