تاکید برادر «شیرین ابوعاقله» بر پیگیری پرونده این خبرنگار شهید فلسطینی

جمعه 12 خرداد 1402 - 14:59:19

در اولین سالگرد شهادت خبرنگار فلسطینی شهید «شیرین ابوعاقله» نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه و فعالان حقوقی با برادر شهيد شيرين ابوعاقله در بيروت برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش احمد محبی گزارشگر برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر در خصوص نشست خبری برادر شهید «شیرین ابو عاقله»  آمده است: به مناسبت اولین سالگرد شهادت شیرین ابوعاقله روزنامه نگار فلسطینی به دست نیروهای اشغالگر صهیونیستی در جنین، مؤسسه مطالعات فلسطین در بیروت با برادر شهید شیرین ابوعاقله در بیروت نشست خبری برگزار کرد. در این رویداد جمعی از اصحاب رسانه، نویسندگان و فعالان حقوق بشر حضور داشتند.

برادر شهید شیرین ابوعاقله تاکید کرد علیرغم تعلل ها و استانداردهای دوگانه، پرونده این شهید را در دادگاه کیفری بین المللی پیگیری خواهد کرد. سازمان های بین المللی و حقوق بشری در انجام وظایفشان در قبال اصحاب رسانه در فلسطین اشغالی بی مبالات هستند و با کوتاهی سیستماتیک عمل می کنند.

بی توجهی این سازمانهای مدعی به پرونده ترورشهید شیرین ابوعاقله همچنان نماینگر ماهیت مغرضانه آنهاست در حالی که رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکنون بدون هیچ گونه بازدارندگی به ترور خبرنگاران ادامه می دهد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 12 خرداد 1402 - 13:13:14

دسته بندی :