برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

پایان سفر رئیس سازمان صدا و سیما ایران به لبنان

چهار شنبه 10 خرداد 1402 - 14:26:28

سفر رئیس سازمان صدا و سیما ایران به لبنان بعد از دیدار با مقامات و شخصیت های برجسته مقاومت و تجدید میثاق با شهدای مقاومت به پایان رسید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، خبرنگار برنامه «مع مراسلین» شبکه الکوثر در خصوص سفر جبلی به بیروت در گزارشی تاکید کرد : سفر رئیس سازمان صدا و سیما ایران به لبنان، تاکیدی بر نقش مهم رسانه ها در جریان مقاومت میدانی بود و بازدید او از مزار شهدا و تجدید پیمان با آنان و انجام  دیدارهای مهم سیاسی از جمله دیدار با دبیر کل حزب الله لبنان ، رئیس مجلس نمایندگان و وزیر فرهنگ لبنان، همه درچارچوب همین سیاست صورت گرفت.
دکتر پیمان جبلی در گفتگو با خبرنگار الکوثربا بیان اینکه به عنوان اصحاب رسانه باید به وظایف و مسئولیت های خود خوب فکر کنیم ، تصریح کرد: ما در یکی از مهمترین بزنگاه‌های تاریخ ایستاده ایم، باید با نگاه به گذشته، آینده‌ای درخشان را ترسیم کنیم و وظایف خود را به خوبی ایفا کنیم.
وی افزود: باید به این مساله تمرکز کنیم که چگونه می‌توانیم  در راستای ثبات منطقه گذشته را به حال و آینده  پیوند دهیم.
براساس این گزارش،  جبلی به جنوب لبنان نیز سفر کرد و در  مارون الرأس، برای تکریم رسانه های مقاومت از یکی از مهمترین خبرنگاران مقاومت «علی شعیب» ، تجلیل کرد.
رئیس سازمان صدا وسیما در دیدار اخیر خود با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مسیر حرکت رسانه های مقاومت به سمت قدس شریف مشخص  و  جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم ‌رسانه‌های مقاومت ایستاده‌است.
 جبلی گفت: ما در دیدارها و بازدیدهای خود بر لزوم همبستگی و تعامل فشرده با رسانه های مقاومت تاکید کردیم و باید با این دستاوردها و پیروزی هایی که نقشه سیاسی منطقه را تغییر داده و ان شاالله در آینده جهان را نیز تغییر خواهد داد، همگام باشیم.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید
برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 10 خرداد 1402 - 13:45:2