تاکید بر نقش رسانه‌های مقاومت در دیدار دکتر جبلی با سیدحسن نصرالله

سه شنبه 9 خرداد 1402 - 12:44:40

در دیدار رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با دبیرکل حزب الله لبنان، بر نقش رسانه‌های مقاومت در کسب پیروزی و تثبیت آن در یاد و خاطره افکار عمومی تاکید شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر پیمان جبلی پس از این دیدار در مصاحبه با خبرنگار شبکه الکوثر گفت: مهمترین مسئله ای که در دیدار با دبیرکل حزب الله مطرح شد درباره اهمیت خبر رسانی و انعکاس پیروزی های مقاومت در رسانه ها و نقش رسانه های مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی بود.

در گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر آمده است: در دیدار دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما از مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی، از دکتر جبلی و رسانه های ایرانی که سالهای طولانی حامی مقاومت و شریک پیروزی های آن در لبنان بودند، تجلیل شد و قطعه ای از یک تانک مرکاوای منهدم شده اسرائیل به نشانه قدردانی به رئیس سازمان صدا و سیما اهداء شد.

دکتر جبلی در این بازدید در گفتگو با خبرنگار شبکه الکوثر گفت: در این بازدید خاطره قهرمانی های مقاومت و آنچه در این منطقه روی داد و در رأس آن انهدام تانک های بسیار پیشرفته مرکاوای اسرائیلی، زنده شد... ما و کل امت اسلامی به وجود مقاومت شرافتمند افتخار می کنیم و برای امت اسلامی و جنبش مقاومت و حزب الله و جوانان مقاومت، آروزی موفقیت داریم تا روزی برسد که همگی در قدس به امامت سیدعلی خامنه ای و سیدحسن نصرالله نماز بگزاریم.

دکتر جبلی در سفر به لبنان همچنین با شماری از فعالان رسانه ای و تحلیلگران و اندیشمندان لبنانی در ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت، دیدار کرد. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


سه شنبه 9 خرداد 1402 - 12:44:35