«الوفاق» بحرین عزای عمومی اعلام کرد

سه شنبه 9 خرداد 1402 - 7:57:31
«الوفاق» بحرین عزای عمومی اعلام کرد

جمعیت الوفاق بحرین با انتشار توئیتی به اعدام دو جوان بحرینی توسط عربستان سعودی واکنش نشان داد و این اقدام را یک «اشتباه» از سوی عربستان و اعدامی سیاسی بدون رعایت ساده‌ترین معیارهای قانونی توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در توئیت الوفاق آمده است: بحرین، روز دوشنبه با اعلام خبر اعدام صادق ثامر و جعفر سلطان، دو جوان بحرینی، به دست مقامات سعودی عزادار شد. این اقدام، گامی خطرناک در جهت افزایش تنش است.

جمعیت الوفاق بحرین ادامه داد: به باور ما، اعدام این دو جوان بحرینی یک جنایت، اشتباه و اعدامی سیاسی است که بدون رعایت ساده‌ترین معیارهای قانونی و اخلاقی صورت گرفته است.

الوفاق نوشت: نباید در حل‌وفصل مسائل سیاسی و قانونی، زبان کشتار به کار گرفته شود. حکومت بحرین به عنوان هم‌دست مقامات سعودی، در مورد این جنایت مسئول است.

الوفاق با تسلیت به ملت بحرین و خانواده دو شهید، برای آنان صبر و آرامش آرزو کرد و عربستان را به تغییر سیاست‌های این چنینی که فاقد پایه و اساس قانونی است فراخواند.

جمعیت الوفاق بحرین با اشاره به ایام ولادت امام رضا (ع)، این دو جوان را از نیروهای اجرایی گرامیداشت مراسم دینی و اقدامات دینی و اجتماعی دانست و افزود: به دلیل گران‌بار بودن این فاجعه مردم بحرین را به سه روز عزای عمومی فرا می‌خوانیم. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 9 خرداد 1402 - 7:57:26

پربازدیدها