نتایج تحقیق استاد دانشگاه استنفورد:

موجودات فرازمینی در زمین حضور دارند

دو شنبه 8 خرداد 1402 - 16:49:39
موجودات فرازمینی در زمین حضور دارند

استاد دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد اعلام کرد که موجودات فرازمینی نه تنها به زمین سر زده‌اند، بلکه احتمالا هزاران سال است که در آن حضور دارند.

وبگردی – الکوثر: گری نولان، استاد دانشگاه استنفورد آمریکا مدعی است موجودات فرازمینی نه تنها به کره زمین سر می‌زنند، بلکه مدتهاست در زمین حضور دارند و هنوز هم اینجا هستند.
 وی معتقد است بشقاب پرنده‌هایی که دیده و ضبط شده اند نوعی پهپاد یا اشیایی با هوش مصنوعی پیشرفته هستند.
او این اظهارات را در جلسه‌ای با عنوان "پنتاگون، هوش فرازمینی و بشقاب پرنده‌های سقوط کرده" در کنفرانس سالت آی کانکشن ۲۰۲۳ (SALT iConnection ۲۰۲۳) بیان کرد، کنفرانسی که سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و سیاست‌گذاران در آن شرکت می‌کنند.
نولان در مقاله‌ای در سال ۲۰۱۸، این تصور را که اسکلت انسان نمای آتاکاما می‌تواند منشأ بیگانه داشته باشد رد کرد. وی سپس با همکاری چند خلبان، تغییرات در ذهن افرادی را که با پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) مواجه شده‌اند بررسی کرد.
نولان ادعا می‌کند که اسکن‌های MRI این خلبانان را مطالعه کرده و بیماری ماده سفید مشابه بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس را مشاهده کرده است. او افرادی را که UAP‌ها را مشاهده کرده بودند به Vice توصیف کرد.
وقتی نولان در مورد شواهد ادعای اخیرش تحت فشار قرار گرفت، به سیگنال "WOW! " اشاره کرد (سیگنال فوق‌العاده قدرتمندی است که تلسکوپ رادیویی Big Ear متعلق به دانشگاه اوهایو در سال ۱۹۷۷ آن را شناسایی کرد. ساطع شدن این سیگنال حدود یک دقیقه به طول انجامید و به نظر می‌رسید که از جهت Sagittarius منشا گرفته باشد. در آن زمان، از این سیگنال به‌عنوان اولین مدرک حیات فرازمینی یاد می‌شد، ولی محققان بعد‌ها به این نکته اشاره کردند که این سیگنال ممکن است از یک دنباله‌دار ساطع شده باشد).
نولان بر این باور است که موجودات فرازمینی احتمالا توسط هواپیما‌های بدون سرنشین و هوش مصنوعی، در مورد انسان‌ها مطالعه و تحقیق می‌کنند. او می‌گوید فیزیکدانان شرکت‌های دفاعی طرف همکار وی اطلاعاتی بازیابی شده از این پدیده‌ها را در اختیارش گذاشته و برای مهندسی معکوس آن تلاش کرده اند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 8 خرداد 1402 - 16:49:35

دسته بندی :