ترس و واهمه ژنرال صهیونیست از اقدامات سید حسن نصرالله

دو شنبه 8 خرداد 1402 - 14:56:54
ترس و واهمه ژنرال صهیونیست از اقدامات سید حسن نصرالله

ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به شدت نگران اقدامات سید حسن نصرالله هستیم .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  روزنامه معاریو به نقل از اسحاق بریک، رئیس سابق کمیته شکایت‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: اسرائیل نگرانی شدیدی از کارهای حزب‌الله لبنان دارد؛ نگرانی که قبلا وجود نداشت. باید به اظهارات آهارون هالیوا، رئیس شعبه اطلاعات نظامی در نشست هرتزلیا اشاره کرد که گفت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به ارتکاب اشتباهی که منطقه را وارد جنگی بزرگ می‌کند، بسیار نزدیک است.
وی گفت: سید حسن نصرالله احتمالا به چیزی یا مشکلی در داخل اسرائیل درباره جبهه داخلی اشاره می‌کند. اظهارات هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل در همین کنفرانس به این مساله اشاره دارد که ارتش اسرائیل نگرانی زیادی نسبت به اقدامات حزب‌الله دارد. ارتش اسرائیل توانایی‌های نظامی ندارد که بتواند با جنگ منطقه‌ای که احتمالا طی آن روزانه هزاران موشک به داخل اسرائیل شلیک خواهد شد و تمام سرزمین ما را می‌بلعد، مقابله کند.
رئیس سابق کمیته شکایت‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی گفت که باید بیش از ۱۰۰ هزار سرباز ذخیره را آماده جنگ آتی کرد.
در این حال، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله روز پنج‌شنبه به رژیم صهیونیستی نسبت به ارتکاب اشتباهی که کل منطقه را وارد جنگی بزرگ می‌کند، هشدار داد.
وی در سالروز آزادی جنوب لبنان گفت: ما به فرماندهان دشمن نسبت به پیش‌بینی اشتباه هشدار می‌دهیم و به آن‌ها می‌گوییم که باید زورگویی‌شان را کنار بگذارند زیرا زمانه فرق کرده است. اسرائیل می‌داند که ما از آن نمی‌ترسیم. این اسرائیل است که باید بترسد. اگر اسرائیل فکر می‌کند جنگ بزرگ تنها با فلسطینی‌ها یا تنها با لبنانی‌ها خواهد بود، سخت در اشتباه است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 8 خرداد 1402 - 14:38:45

پربازدیدها