تبریک رئیس رسانه ملی به نبیه بری به مناسب روز مقاومت و آزادسازی

یک شنبه 7 خرداد 1402 - 9:7:0

ریاست سازمان صدا و سیما و هیئت همراه با رئیس مجلس نمایندگان لبنان و خانواده‌های معظم شهدای مقاومت دیدار کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  برنامه «مع مراسلین» شبکه الکوثر سفر ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در لبنان را در گزارشی از خبرنگار احمد محبی پوشش داد؛ در این گزارش آمده است: پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به همراه هیئت همراه برای تبریک روزمقاومت و آزادسازی لبنان با نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان در مقر ریاست پارلمان در عین التینه دیدار کرد. وی از نقش رسانه های مقاومت و بیش از دو دهه فعالیت آن‌ها و همه موفقیت‌ها و پیروزی های محور مقاومت تقدیر کرد.

جبلی همچنین با خانواده معظم شهدا دیدار کرد که از جمله این دیدار‌ها، دیدار با خانواده معظم شهید حاج عماد مغنیه و خانواده شهید سید مصطفی بدرالدین بود. وی در این دیدار‌ها بر نقش رسانه در همراهی با راه شهدا و تبیین آن تاکید کرد.

دکتر جبلی در دیدار با خانواده شهید بدر الدین گفت:« رسانه متعهد و مقاوم پیوسته به دنبال رساندن صدای شهدا، مقاومت و حقیقت به جهان است به ویژه در این زمان، که حق و باطل با حضور رسانه هایی که برای تحریف حقیقت تلاش می کنند خلط شده است، بنابراین نقش امروز ما در انتقال حقیقت حیاتی تر و مهم تر از گذشته است.»

در ادامه این گزارش آمده است: خانواده‌های شهدا با تشکر از حضور این هیئت در سالروز مقاومت و آزادسازی لبنان، بر پایبندی خود به خط ولایت، با وجود فداکاری‌ها و نقش اساسی رسانه‌های مقاومت در مقابل رسانه‌های مزدور تاکید کردند.

پیشرفتی که رسانه های مقاومت به موازات پیروزی‌های جبهه مقاومت در میدان به دست آوردند منجر به ایجاد تحولات بنیادینی در میدان شده است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 7 خرداد 1402 - 10:1:34