برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

سفر رئیس سازمان صدا و سیما به لبنان

شنبه 6 خرداد 1402 - 11:15:58

در سالگرد پیروزی مقاومت ، دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به بیروت سفر کرد.

ویژه ‌- الکوثر : دکتر پیمان جبلی در گفتگو با برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر هدف سفرش به لبنان را رایزنی در راستای تعامل رسانه‌ای برای تبیین دستاوردهای محور مقاومت اعلام کرد.
رئیس سازمان صدا و سیما در ادامه تصریح کرد: این افتخار بزرگی است که در سالگرد پیروزی بزرگ مقاومت در سال 2000 در لبنان حضور داشته باشم و بدون شک دستاوردهای بزرگ مقاومت را باید ارج نهاد  و حضور من در لبنان تاکیدی بر این ضرورت و موضوع است.
دکتر جبلی و هیئت همراه در سفر به لبنان از مزار شهید عماد مغنیه در روضه الشهیدین و نیز از یادمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسیر فرودگاه بین المللی بیروت بازدید کرد.
رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران همچنین با محمد المرتضی وزیر فرهنگ دولت پیشبرد امور لبنان دیدار و دو طرف بر اهمیت فرهنگ‌سازی و تقویت آگاهی برای مقابله با اقدامات رژیم اشغالگرا اسرائیل و خنثی کردن برنامه‌های این رژیم برای تضعیف محور مقاومت تاکید کردند.
دکتر جبلی در گفتگو با شبکه الکوثر همچنین بر اهمیت آگاهی بخشی و آموزش جامعه به ویژه نسل جدید و جوانان تاکید کرد.
وی افزود: ما و برادرانمان در لبنان به ویژه در نهادهای مسئول در حوزه فرهنگ به رهبری وزارت فرهنگ توافق کردیم که تلاش ها را برای کار و مقابله با توطئه فرهنگی دشمن افزایش دهیم  و امیدواریم طرح های دو طرف با توجه به تجربیات گذشته مثمر ثمر باشد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 6 خرداد 1402 - 11:9:53

پربازدیدها