آزادسازی جنوب لبنان گامی ضروری برای آغاز پیروزی ها

پنج شنبه 4 خرداد 1402 - 16:54:0

آزادسازی جنوب لبنان و شکست ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی نقطه آغازی برای روند تضعیف این رژیم و دستیابی به پیروزی های بیشتر برای محور مقاومت است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در برنامه «مع مراسلین» شبکه الکوثر خبرنگار ما احمد محبی در عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان گزارشی را از لبنان تهیه کرد در این گزارش آمده است: بیست و سه سال از شکست رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان می گذرد و سخنان سردار مقاومت :«دوران شکست ها به پایان رسیده و دوران پیروزی ها آغاز شده است» همچنان در طول سالیان متمادی از طریق مردانی که با خدا عهد بستند تا پیروزی نهایی ثابت قدم بمانند. وصیتی که توسط مردم مقاومت لبنان انجام شد، که مفاهیم وحدت ملی را در بین همه لبنانی ها تثبیت کرد و به همه آزادگان جهان وعده پیروزی داد.
این در شرایطی است که توانمندی های رژیم صهیونیستی پس از آزادسازی جنوب و توسعه آشکار توان محور مقاومت در همه جبهه ها به طور مستمر در حال کاهش است. پیروزی که به دنبال آن پیروزی و افزایش قدرت محور مقاومت و نزدیکی به آزادی فلسطین محقق شده است. روز مقاومت و آزادسازی تاکید می‌کند که نشانه همواره به سوی آزادسازی کل سرزمین های اشغالی و تجدید میثاق با مقاومت است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 4 خرداد 1402 - 12:33:47

پربازدیدها