شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی مطرح کرد:

 موشک‌های نقطه زن عامل برآشفتگی سران اسرائیل

دو شنبه 1 خرداد 1402 - 16:35:41
 موشک‌های نقطه زن عامل برآشفتگی سران اسرائیل

رسانه‌ صهیونیستی در واکنش به رزمایش مقاومت اسلامی در جنوب لبنان اعلام کرد، موشک های نقطه زن در این رزمایش به نمایش گذاشته نشد و این همان مشکلی است که خواب را از چشم نهادهای امنیتی و نظامی اسرائیل ربوده است .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه ۱۳ رژیم  اشغالگر قدس  در گزارشی اعلام کرد، حزب‌الله یک رزمایش در مرزهای شمالی اراضی اشغالی در جنوب لبنان انجام داد و از خبرنگاران خارجی خواست آن را پوشش دهند و بالطبع رژیم صهیونیستی را تهدید کرد.
این شبکه اعلام کرد، حزب‌الله هم می‌خواهد تهدید کند و هم می‌خواهد یک پیام برساند. در این رزمایش بزرگ و استثنایی در جنوب لبنان، تیراندازی واقعی، سلاح‌های ضد زره، خودروهای زرهی و غیره و نیز انواع پهپادهای انتحاری حزب‌الله استفاده شد. حزب‌الله تهاجم به مواضع اسرائیل و ربودن نظامیان اسرائیلی  را شبیه سازی کرد که نوعی رویارویی گسترده یا جنگ تلقی می‌شود.

این شبکه  افزود، این رزمایش در واقع پیامی به تل آویو است مبنی بر اینکه حزب‌الله عملاً یک ارتش سازمان‌یافته با نیروها و سلاح‌های ویژه است و علی‌رغم این موضوع، ارزیابی این است که دبیرکل آن علاقه‌ای به جنگ یا رویارویی گسترده با اسرائیل  در زمان کنونی ندارد.
خبرنگار شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی تاکید کرد، باید گفت سلاحی که در این رزمایش استثنایی به نمایش گذاشته نشد موشک‌های نقطه زن حزب الله است که تعداد زیادی از آنها را در اختیار دارد و این مشکلی است که خواب را از چشم دستگاه‌های امنیتی و نظامی ربوده است؛ اما این موضوع مانع تهدید استفاده از این موشک‌ها نمی‌شود.
در همین راستا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، با توجه به دکترین وحدت عرصه‌ها که دبیرکل حزب الله از آن صحبت می‌کند این رزمایش توجه مقامات تل آویو را برانگیخته است.
این شبکه اعلام کرد، نامگذاری رزمایش به "عبور خواهیم کرد" بیانگر همه چیز است و برای تجسم این موضوع، رزمایش با شبیه سازی شکستن حصار مرزی - ظاهرا - بین"  اسرائیل و لبنان آغاز شد. این تصاویر با سناریوهای شناخته شده‌ای همخوانی دارد که نشان می‌دهند «حزب‌الله در طول جنگ تلاش خواهد کرد وارد شمال اراضی اشغالی شود و این منطقه را تحت کنترل بگیرد». چیزی که تکرار می‌شود، استفاده از موتور سیکلت برای عبور از مرز و انجام عملیات است و این اتفاق قبلا در روستای الغجر رخ داده بود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 1 خرداد 1402 - 16:32:14