برنامه مع المراسلین؛

برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ایران

شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 16:34:29

بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران علیرغم تحریم ها و فشارهای غرب برگزار و با استقبال گسترده علاقه مندان روبرو شد.

ویژه ‌ -الکوثر: متخصصان ایرانی در این نمایشگاه، آخرین توانمندی های علمی و فنی خود را در بخش های  حفاری ، استخراج نفت و گاز و نیز خطوط  لوله‌ به نمایش گذاشتند.
آنها دستاوردهای خود را باافتخار در نمایشگاه درحالی عرضه کردند که صنعت نفت ایران تحت شدید تحریم های  شرکتهای اروپایی و آمریکایی بوده است.
آمارهای رسمی حکایت از مشارکت بیش از دویست شرکت خارجی  از ۱۳ کشور جهان در نمایشگاه  دارد که بیشتر آنها از چین و روسیه هستند.
شرکت های غربی هرچند به طور مستقیم در نمایشگاه حضور نداشتند اما از طریق شرکت های واسطه و یا با تغییر نام  سعی در حضور پررنگ در بازار انرژی ایران داشتند.
حجم مشارکت شرکت ها و حضور متخصصان دراین نمایشگاه  نشان از موفقیت ایران در شکست تحریم ها و جذب سرمایه های خارجی برای سرمایه گذاری در حوزه طلای سیاه است.
نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه كه سالانه با حضور جمع كثیری از شركتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 16:34:0