دیدار المقداد و بن فرحان در جده

پنج شنبه 28 اردیبهشت 1402 - 8:22:37
دیدار المقداد و بن فرحان در جده

در آستانه سفر رئیس‌جمهور سوریه به عربستان برای شرکت در اجلاس سران کشورهای عضو اتحادیه عرب، وزیران خارجه عربستان سعودی و سوریه در جده با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه که برای شرکت نشست مقدماتی سران اتحادیه عرب وارد جده شده است، عصر چهاشنبه با «فیصل بن فرحان» همتای سعودی خود دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

روزنامه سعودی «ریاض» نوشت، در این دیدار که در حاشیه نشست مقدماتی اتحادیه عرب در سطح وزیران خارجه برگزار شد، دو طرف آخرین تحولات سوریه و منطقه را مورد بررسی قرار دادند و درباره مسائل مورد اهتمام مشترک تبادل نظر کردند.

شبکه تلویزیونی «المیادین» نیز اعلام کرد وزیر خارجه سوریه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در جده گفت: «ما تمام مسائل از جمله مقدمه‌چینی برای نشست سران کشورهای عربی را مورد بحث و بررسی قرار دادیم و از تمام آنچه تا این لحظه انجام شده است رضایت داریم». 

فیصل المقداد اضافه کرد: «سران دو کشور دستور داده‌اند که روابط دوجانبه در سطح و شأن مردم سوریه و عربستان باشد. ما از عالی‌ترین مقامات دو کشور دستور داریم بدون بازگشت به عقب، به سمت پیشرفت گام برداریم».


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 28 اردیبهشت 1402 - 8:22:25

پربازدیدها