در برنامه قضیه ساخنه تاکید شد:

فلسطين آزاد مي شود و فلسطینیان به آن باز مي گردند

چهار شنبه 27 اردیبهشت 1402 - 14:8:25

كارشناس مسائل صهيونيستي در سالروز اشغال فلسطین (یوم النکبه) تاکید کرد : فلسطين آزاد مي شود و به آن باز مي گرديم.

ویژه ‌ -الکوثر: « تحسین الحلبی» کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت: بزرگداشت هفتاد و پنجمین سالگرد اشغال فلسطین یعنی روز نکبت با عملیات موشکی چند روز گذشته مقاومت فلسطین  ضد اشغالگران همزمان شده که این مساله بسیار حائز اهمیت است .
وی افزود: در تمام فلسطین اشغالی ازنوار غزه تا رأس النقوره در لبنان، هفت میلیون و 200 هزار فلسطینی آواره شده اند و اکنون مردم فلسطین در سالگرد نکبت در نزدیکی روستاهای ویران شده  خود ضد اشغالگری رژیم صهیونیستی می جنگند و مقاومت می کنند.
وی با بیان اینکه آنها در پی احقاق حقوق  مسلم خود و بازگشت به سرزمین پدری شان هستند، خاطرنشان کرد: همه فلسطینیان از امام جماعت مسجد الاقصی گرفته تا  کلیسا در مقابل دشمن اشغالگر مقاومت  و مبارزه می کنند تا حقوق و اموال خود را بازگرداند. آنها نسل سومی هستند که بیش از همه به حقوق ملت فلسطین و احیای آن پایبند هستند.
تحسین الحلبی با اشاره به سخنرانی مقامات فلسطینی در سازمان ملل در سالروز اشغال فلسطین که برای اولین بار در سازمان ملل برگزار می شود، گفت: این موید آن است که تمامی روایت های رژیم صهیونیستی و غرب درباره فلسطین تابه امروز فریبکارانه و دروغ بوده و اساسا  75 سال قبل فلسطین اشغال شده است .
این كارشناس مسائل صهيونيستي در پایان تاکید کرد:  در هفتاد و پنجمین سالروز اشغال فلسطین این ماهستیم که بر دشمن صهیونیستی پیروز می‌شویم و معتقدیم که به فلسطین برمی‌گردیم و آن را آزاد می‌کنیم. 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 27 اردیبهشت 1402 - 14:3:8